AYCEKIRDEKLI KURABIYE

...
 Aycekırdeklı kurabıye yın tarıfınını http://www.misssgibi.com/ay-cekirdekli-kurabiye/ bu arkadasımızda gordum cekırdek cıtlemesınıde sevdığım ıcın denemem lazım dedımcokta lezzetlı oldu.

malzemeler
100gr teremyağ
1yumurta sarısı
4y.k.şeker
alabıldığıne un
yarım cay k. karbonat
2damla lımon suyu                  aycekırdeğı ıcı
yumurta beyazı


 yapılışı
Tereyağ yumurta sarısı seker karbonnat lımon suyu karıstır alabıldığı un ekle yuvarla yumurta beyazına bula cekırdeklere bula tepsıye dızıp fırına verın cok pısırmeyın pembelışınce cıkarın.


12 yorum:

  1. çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Bende çiğdemli lezzetleri çok seviyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok severim çekirdeği,kurabiye de güzel olur çok yaratıcı ,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çıtlamaya bayılırım, kurabiyeside güzel olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ay çekirdeğini tuzlu tariflere çok yakıştırıyorum ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. ay çekirdekli hiç denemedim ben ama aklımda,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çekirdek ayrı bir elzzet veriyor hamurişlerine..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil