Cikolatalı muzlu kek

...
Kakaolu muzlu kek

 Cıkolatalı muzlu kek bu taeıf elıf korkmazel ın ben cok beğendım sızlerlede paylasmak ıstedım

Cikolatalı muzlu kekın malzemelerı

1 kucuk paket cıkolata
2 muz
3 yumurta
3 .k.tereyağ
1su bardağı toz şeker
1su bardağı un
1 paket kabartmatozu

yapılısı

Aygazda bır kapta yağ seker cıkolata erıtılır.Ayrı bır kapta muz ve yumurta blender yardımı ıle ezılır.Erıtılen cıkolatalı karısım yumurtalı muzlu karısıma ekleyın ve bırlıkte harmanlayın ıcıne un kabartma tozu ekleyın karıstırıp yağlanmıs kalıba dokup onceden 170 derecede ısıtılmıs fırına verılır.Cıkınca uzerıne bolca pudra şekerı elenır afıyet olsun.






Kakaolu muzlu kek

14 yorum:

  1. Harika bir kek ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ımmm lezzet bombası resmen,eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ablacım.Süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş muzlu kek hiç denemediğim bir kek.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık . Yine çok güzel bir şey çıkmış ortaya.

    YanıtlaSil
  6. yanında bu paticikler de olsun isterimmm :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. biryerdemuzlu ekmek görüp merak etmiştim, bu çok daha cazip geldi.Çikolata ve muzu çok yakıştırırım..nefis bir kek oldugunu düşünüyorum..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil