İçi bos hamur kızartması

...
İçi bos hamur kızartması

Bu hamuru yarın sabah kalkıp ben buğun şu selmanın tarıfını yapayım deyın ondan sonrada ne kadar yedığınızı farketmeyeceksınız hem yağ cekmıyor hem hamurun ıcı bos oluyor ben o sekılde resmını cekmeye unutmusum ama ıcıne peynır koy ye recel ky ye tereyağ koy ye yane yıyın yıyınde yıyın yarın pazar kendınızı sımartın bu kadar reklamdan sonra gelsın tarıf

ıcı bos hamur malzemeler ve yapılışı

1yurtayı yoğurma kabına kırın
 uzerıne 1 bardak sulu yoğurt katın ıyıce cırpın
uzerıne alabıldığı kadar un 4 yada 5 bardak alıyor tuz 1 sılme tatlı kasığı karbonat ekleyın
 yumuşak bır hamur olana kadar yoğurun 1 cm kalınlığında merdane ıle acın ınce olmasın kalında olmasın resımdek gıbı bardakla sekıl cıkartıp kızgın yağda kızartın afıyet olsun



İçi bos hamur kızartması

İçi bos hamur kızartması

İçi bos hamur kızartması

31 yorum:

  1. Eline sağlık Selma ne güzel puf puf olmuşlar yarın sabaha bende mi yapsam canım çekti

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ablacım.kızlarım çok seviyor benim teyzesiii :)

    YanıtlaSil
  3. bizim ewdede çok sevilir canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel puf puf kabarmislar Ellerinize saglik
    Anacigim biz cocukken cok yapardi bende simdi cocuklarima 2-3 haftada bir mutlaka yaparim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Oh ne güzel kabarmışlar içi boş ama yerken ne güzel doldurulur ister reçel ister peynirle

    YanıtlaSil
  6. Nefis gorunuyor canim tam da benlik ..Çok severim hamur kizartmalarını :)
    Afiyet olsuuun

    YanıtlaSil
  7. çok severim. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  9. Çok severim hamurlu yemekleri. Semsek deriz biz. İçine ne konursa onun ismini alır bizde. Peynirli semsek, etli semsek, ıspanaklı semsek gibi. Ellerinize sağlık. Nefis olmuş sebzeli. Bayıldım. Deneyeceğim. Sevgiler, selamlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ederım semsek ın etlısını bır yerdeyemıstım bayılmstım sevgıler

      Sil
  10. arasına krem peynir doldurup yemeye bayılıyorum ben bunların :)
    ellerinize sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Selma'cım sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Dediğiniz gibi tam pazar sabahı için ideal. Hamur işlerinin hepsi ne kadar lezzetli oluyor değil mi? Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cok lezzetlı oluyor ama gerı donuslerı bız hanımlara ıyı olmuyor ama olcu kacmazsa sorun yoktur tsk ılhan bey

      Sil
  13. valla insan yapınca ne kadar yediğinin farkına varmıyor.En iyisi yapmamak :)
    Ellerine sağlık pofidik pofidik olmuşlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dedığın gıbı yasemın arada bır sımartıyoruz kendımızı tsk

      Sil
  14. bende yapacam bunu. harika bir bloğun var. takipçinizim artık.. ooo semacım şuleciği sizde burdasınız : ) benden önce keşfetmişsiniz

    YanıtlaSil
  15. Canım ellerıne saglık...nefıs olmuşlar..anneler gununu kutluyorum sevgılerımı bırakıyorum..

    YanıtlaSil