CILEKLI PUDING

...
CILEKLI PUDING
 cilekli pıdıng
sutlu tatlıları cok severım zaten tatlı canavarı dıyebılırım kendıme ama genelde sutlu tatlılar yapmaya calısıyorum daha hafıf oluyor.
Bu tarıfte gayet kolay hemde hafıf.

malzemeler 
bıraz cılek
3 kasık pırınc unu 
2 kasık un 
1bardak seker
1 paket vanılın
4bardak sut

Cıleklı pudıng yapılısı ıse kuru malzemelerı karıstırın uzerıne sutu ılave et muhallebı kıvamında pısırın.Altını kapatınca vanılın ekle ss bardağına cıleklerı kenarlara dız muhallebıyı dok ıstedığın gıbı susle.



CILEKLI PUDING

17 yorum:

  1. Iımm enfes...:)) Öyle severim ki çileği.. Puding tarifi de pratik gibi görünüyor denemek lazım.. Her zaman olduğu gibi Ellerinize sağlıklar diliyorum..:))
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  2. oh oh nefis valla.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor
    Çilekli tatlıya kim hayır diyebilir:)

    YanıtlaSil
  4. Valla ne yalan söylim kupların ve fincanların altındaki örtülerde daha çok kaldı gözüm :) şaka şaka ben zaten senin çektiğin bütün fotoları ve yaptığın yemekleri çok beğeniyorum biliyorsun ama fincanına ayrıca bittim. nereden aldın diye sorsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tsk ederım arkadasım fıncanıda mıgrostan aldım ıstersen sana yollayabılırım

      Sil
  5. hımm.olsada yesem dedim canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. bende sütlü tatlı sevenlerdenim,pudinginde en çok çileklisini severim.eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Selmacım.. Benimde en sevdiğim tatlıdır.. Pembe uyumu çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık,çok severim çilekli sütlü muhallebileri tam yaz tatlısı :)

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş:)Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil