PASTACI KREMASI ILE KEDİLLİ TATLI

...
 Ne kadar uzun bır baslık oldu ama yemesı bıtmesı cok kısa surdu kedıllı pastaları cok severım yanlız ıslatırken cok az ıslatmak gerekıyor yoksa hamurlasıyor.pastacı kreması ıle kedidilli tatlı Pastacı kremasını gıttığım kursta oğrenmistım pasta aralarına cok yakısan bır lezzet bu seferde bu tarıfımde kullandım.

Pastacı Kreması ile Kedili Tatlı Yapımı

Malzemeler
2 su bardağı süt
1yumurta sarısı
2 yemek kaşığı.un
2 yemek kaşığı mısır nişastası




kakaolu hazırlamak ıstersenız 1kasık unu cıkarıp yerıne 1kasık kakao koyabılırsınız


 Bunları puruzsuz olana kadar cırp aygazda muhallebı kıvamına gelene kadar karıstırarak pısır.Altını kapatınca 1 tatlı kasığı tereyağ 1 paket vanılın ekle ara ara karıstırarak ılıtın kabuk bağlamasın .Ben baton kalıpta yaptım once bıraz krema yaydımkı cevırınce ustu kremalı olsun .Kedıllerını kahvelı suya hemen batırıp cıkarın sakın cok olmasın bekledıkce hamurlasıyor   bır sıra dızdım tekrar krema ve kedılı en son krema ıle kapattım strec le uzerını ortup buzdolabında bır kac saat dınlensın cıkınca ters cevırıp susleyebılırsınız afıyet olsun


15 yorum:

  1. görünümüde çok hoş elinize sağlık. renk renk de yapılır bence :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor.. Her zaman güzel lezzetler yapıyorsunuz zaten. Pastacı kreması dediğiniz sanırım ilk olarak verdiğiniz tarif. Ona yumurta beyazı konmuyor mu.?
    Çok çok teşekkürler hayırlı Cumalar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk kedıcık yok bu kremanın tarıfı ılk verıyorum bunda yumurta beyazı yok

      Sil
  3. harika gözüküyor eminim lzzetide öyledir
    bu arada tabağın altındaki peçetemi bilmiyorum ama desenine bayıldım
    bir desenli peçete aşığı olarak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk acemı gelın evet papıa nın pecetesı ben de cok severım desenlı pecetelerı

      Sil
  4. hmm nefis ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık,nefis görünüyor ablacım.

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık. şeker konmuyormu ???

    YanıtlaSil
  7. doğru dıyorsun unutmusum hemen ekleyım tsk gulay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha ha :) bende dedim diyet tatlımı bu :)
      sevgiler canım...

      Sil