KARNIYARIK POĞACA

...
 Kac gundur havalar bır acık bır kapalı ıstanbulda ınsanda nasıl bır ruh halıne buruneceni sasırıyor neyse gelelım karnıyarık poğacamıza sekıl olarak benzedığı ıcın bu ısmı verdım ben tarıfıne gelınce.
 Malzemeler:
125 gr margarin
1 yumurta (akı ve sarısı ayrı ayrı kullanılacak)
Yarım su bardağı yoğurt
1 tatlı kaşığı tuz
2 çorba kaşığı zeytinyağı
1 kahve fincanı çiçek yağı
2 paket kabartma tozu
3,5 su bardağı un
125 gr tuzsuz kaşar loru
1 kibrit kutusundan büyükçe beyaz peynir
5-6 sap ince kıyılmış maydanoz


 yapılısı

un derınce bır kaba aktar ortasına margarın yumurta akı yoğurt zeytınyağ sıvıyağ tuz kabartma tozu ıyıce yoğurulup hamur yapılır .Sonra ıstedığın sekıl yapıp ıc malzeme konur yumurta sarısı surup susam serpılır fırına verılır yanınada tavsan kanı cay ohh mıss.

20 yorum:

  1. hiç bayatlamayan klasik poğaçalarımızdan .. send eçok güzel yapmışsın. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık Selma hanım .Yine çok lezzetli görüntüsü çiçek sever olarak çiçekler galiba bizim için :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. şeklini çok beğendim canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık. Arkadaşım her zamanki gibi çok nefis olmuşlar sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Nefis, elinize sağlık.Benim gibi, tuzlu severler buna bayılacak.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık . listeme aldım...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Selmacım...
    Nefissssss olmuş bu şirin karnıyarıkcıklar....
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. görüntü ve fikir harika.. içerisine herşey konur ve harika görünür..etrafındaki susamları çok sevdim..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. aynen dedığın gıbı bazende kıymalı yapıyorum tsk ederım yesım

    YanıtlaSil