Çikolatalı vişneli kek

...


Çikolatalı vişneli kek

Çikolatalı vişneli kek

4 yumurta
1 kahe fincanı su
2 su bardağı şeker
3 su bardağı un
1 su bardağı ıı yağ
1 paket kabartmatozu
1paket vanılın
1 su bardağı cekırdeğı cıkarılıs vişne dondurulmuşta olabilir
1cay bardğı damla cikolata

Çikolatalı vişneli kek yapılışı


Yumurta ve şekeri cırpma kabına alıp şeker eriyene kadar cırpın.Su e sııyağ ekleyip cırpmaya deam edin.Un kabartma tozu ve  vanilin ekleyın.Karışımı bır kalıba dökün uzerıne vişne e damla cıkolataları gezdırın bıraz karıştırın .Önceden ısıtılmıs 160 derece fırında pişirin

Çikolatalı vişneli kek

19 yorum:

  1. çok güzel görünüyor, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. vay vay vay diyorum başka da bir şey diyemiyorum.Ellerine sağlık tam benlik enfes bir lezzet.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım.
    Bu tarifi yıllardır yaparım ablamın en meşhur tariflerindendir.
    İlk başta su'mu diye şaşırıyor herkes :) su ölçüsü az da olsa inanılmaz bir tat katıyor. Hiç utandırmaz bu tarif sizi.
    Benimde bu hafta aklımdaydı yapıp yayınlamak :))
    Bu arada birde çikolata yerine bol kakao kullan. Kakao ve vişne . Aşk gibi.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru dıyorsun bır dahakıne oyle denıyeceğım tsk gulay

      Sil
  4. hımmm.nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İlginç bir tarif olmuş. Daha önce hiç görmemiştim. Denemeye değer gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. mis gibi çok çok severim ellerinize sağlık :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. haftasonu ya topladıgımız vişnelerle kek yapacaktım yada limonlu.. alakasızlar ama limonluyu tercih ettim ve kabarmadı:( şimdi sizin keki görünce sevindim:) vişneler bozulmadan değerlendireceğim:) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dalından koptumu cok daha lezzetlı olur şımdıden elıne sağlık tsk yesım

      Sil
  8. Ne kadar pratik anlatmışsınız. elinize sağlık. Vişnenin de zamanı galiba.

    YanıtlaSil
  9. Selmacım, vişne ve çikolata birlikteliği harika olur.
    Ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. tsk ılhan bey artık pazarlarımızda var

    YanıtlaSil
  11. bir kavanoz vişnem var ,mutfağa gidim hemen akşama yapim.HARİKA görünuyor

    YanıtlaSil