Kahveli kurabiye

...


Kahveli kurabiye
 Kahveli kurabiye malzemeler



  • 1 adet yumurta 
  • 125 gr tereyağı 
  • 1 su bardağı Pudra Şekeri
  • 2 su bardağı un 
  • Yarım su bardağı nişasta 
  • 2 tepeleme tatlı kaşığı türk kahvesi 
  • 2 tepeleme tatlı kaşığı kakao 
  • 1 tatlı kaşığı kabartma toz 
  • 1 tatlı kaşığı vanilin 

  • Un,nişasta,pudra şekeri,kabartma tozu,vanilin,kahveyi derın bır kapta karıştırın.Ortasına yumurtayı kırın tereyağınnı koyup hamur halıne getırın lımon buyukluğunde parcalar koparıp elıps şeklıne getırın ortasına cop sısle bastırın 180 derecede pısırın afıyet olsun.


    Kahveli kurabiye

    31 yorum:

    1. resimler görünmüyor ama tarif çok güzele benziyor

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. aa neden acaba bende gozukuyor tsk edrım nıhal baska bılgısayardan bakayım ben

        Sil
    2. postta görünüyor ama blogda görünmüyor belki benim bilgi
      sayarımda sorun vardır

      YanıtlaSil
    3. İnanılmaz güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. Aynı sorun bende de var. Posta foto görünüyor sayfa içinde görünmüyor :(

      YanıtlaSil
    4. Çok güzel olmuşlar yanınada bir fincan kahveyle eşlik edecek bir dost olsa ohhhh misss

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. gelırsen sana yapar e dostluk ederım sevgıler

        Sil
    5. Resimleri göremesemde kahveli tarifler hep favorimdir:)) Ellerine sağlık Selmacığım ve afiyetler olsun tadanlara tabii ki:))

      YanıtlaSil
    6. çok lezzetli görünüyor canım.sunumda harika.ellerine sağlık.sevgiler.

      YanıtlaSil
    7. ohh ohh mis :)) Ellerine sağlık canım

      YanıtlaSil
    8. oh mis valla.Ellerine sağlık.Artık gelince karşılıklı kahve içerken yeriz beraber :) sevgiler ablacım...

      YanıtlaSil
    9. Ellerine sağlık arkadaşım harika ben de buna benzer yayınlamıştım göz atarsan sevinirim çok lezzetli oluyor gerçekten sevgiler...

      YanıtlaSil
    10. görüntü muhtesemmm,süper olmus ellerine saglik canim hemen not ettim sevgiler♥

      YanıtlaSil
    11. Uzun süredir kurabiye yapmıyorum.Fena halde canım çekti..Ellerine sağlık canım..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. tsk ederım arzu demekı yapmak zamanı gelmısmı dersın

        Sil
    12. Fotograf gözükmüyor ama çok ilginç bir tarif kahveyle. Elinize sağlık ama açıkcası görüntüyü de merak ettim.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. bu resımler nıye boyle oluyor anlamadım bende sorun yok gıbı ama anlamadım neyse tsk ılhan bey

        Sil
    13. Ellerine sağlık artık sanırım ben kurabiyeler filan Ramazan dan sonra yaparım.Ama çok hoş olurdu olaydı iftar sonrası şöyle bir kaç tane çayla yemesi doyulmazdı.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. aynen cayın yanında kılolara kılo katsın değılmı tsk macıde

        Sil
    14. Fotoğrafı Plus hesabınızdan gördüğüm kadarıyla güzel bir kurabiyeye benziyor :) Zaten işin içinde kahve varsa mis gibi kokusuyla harikadır. Ellerinize sağlık. Hayırlı Ramazanlar.

      YanıtlaSil
    15. çok güzeller.. şekilleri nekadar muntazam:)hepsi aynı görünüyor. Çok yaratıcı ve güzel kurabiyeler. Misafirlerin ilgisini fazlasıyla çeker:)

      YanıtlaSil
    16. Kahverengi ne kadar değişik ve güzel gözüküyorlar. Çok ilginç bir tarif ellerinize sağlık.

      YanıtlaSil