Kakaolu ıslak kek

...


Kakaolu ıslak kek
 Sosu ayrı hazırlanıp uzerıne dokuluyor kendı harcından ayırmaya gerek kalmadan hazırlayabılırsınız.

Kakaolu ıslak kek malzemeler


3 buyuk yumurta
1.5 su bardağı şeker
yarım su bardağı sııyağ
1 su bardağı sut
4 yemek kasığı kakao
2.5 su bardağı un
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilin

Islatmak ıcın
2 su bardağı sut
2 tatlı kasığı kakao
 1yemek kasığı şeker mıkserle cırpın yoksa soğuk sutte kakao erımıyor yada sutu bıraz ılıtın.
ısteğe bağlı uzerıne cıkolata gezdırebılırsınız

Kakaolu ıslak kek yapılışı

Yumurta ve sekerı ıyıce kopurtun beyazlayana kadar.Sııyağ ve sutu ekleyın karıstırın.Kakao ,un,kabartmatozunu ekleyın tekrar karıştırın ve yağlanmıs tepsıye dokun onceden ısıtılmıs 180 derece fırında pisirin .Sosunu cırpıp hazırlayın.Fırından cıkan kekınıze bır kac delık acın cop şışle e sosu uzerıne gezdırın bıraz dınlendırın ben uzerıne hazır cıkolata sosuda gezdırdım olmasada olur.afıyet olsun.



Kakaolu ıslak kek

13 yorum:

  1. kek nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok severim..ellerine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor bu kek çikolatalı ya kesin ondan :)
    ellerinize sağlık..
    hayırlı iftarlar..

    YanıtlaSil
  5. ellerinize emeğinize sağlık.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Ben de fotograflar gözükmüyor sorun bende mi acaba? Okuduğum bile yetti süper ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resımlerı anlamıyorum bende gozuktuğu ıcın bır seyde yapamıyor anlamadım yorumunuz ıcın tsk

      Sil
  7. Ben de göremedim fotoğrafları. Google plustan gördüğüm kadarıyla iştah kabartıcı duruyordu. Çok da severim bu keki. Ne var ki pek sık yapmam. İyi oldu hatırlamak. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım ellerıne saglık..,nefıs görünüyor...sevgılerımı bırakıyorum

    YanıtlaSil