İstanbulu geziyorum

...
İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum


İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum



İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

İstanbulu geziyorum

17 yorum:

  1. doğup büyüdüğüm canım İstanbul!
    doya doya gezin, zira benim burnumda tütüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyur gel denızcığım geldığınde mısafır edelım senı

      Sil
  2. çok güzel resimler.özlemişim istanbulu.iyi gezmeler canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel adeta karış karış gezmişsiniz istanbul trafiğide olmasa çok güzel şehir dğrusu.
    Fotoğraflarla küçük bir istanbul turu yaptık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten trafık olmasa her yerı ayrı guzel tsk ederım yorum ıcın

      Sil
  4. Güzel şehir gerçekten değil mi? Trafiği, kargaşası falan tamam da, şair demiş ya, "Ankara'nın nesini seviyorsunuz" diye sorulunca, "İstanbul'a dönüşünü" diye gerçekten öyle. Bu arada Ankara'lıyım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel demıs ozleyınce dahada guzel oluyor ankara da guzel bır sehrımız en onemlısı atamız tatıyor tsk ederım

      Sil
  5. Harika kareler bunlar,iyi hezmeler Selma Hanımcım :)

    YanıtlaSil
  6. Keyifli gezmeler olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. ne güzel yapmışsınız.. istanbul gez gez bitmez.. iyi gezmeler;)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel resimler. istanulu çok özledim.

    YanıtlaSil