Garnitürlü Pilav

...

garnitürlü pilav

Garnitürü pilav nasıl yapılır cok kolay yapılır pılav hemen hemen her yemeğin yanına yakışır bende genelde şehriyeli pilav yaparım ama arada değısıkte yapmak lazım bu  da onlardan bırı .gelelım garnitürlü pilavın tarifine


malzemeler
2 s.b.baldo pirinç
3 bardak et suyu yada içme su
yarım su bardağı hazır dondurulmuş garnitür
tuz 2 kaşık tereyağı yarım cay bardağı zeytinyağı
hazır bulayanda kullanılırsınız o zaman tuz oranına dikkat edin

garnitürlü pilav

garnitürlü pilavın yapılışı

Pirinçleri nişastası gidene adar yıkayın ılık tuzlu suda 30 dadıma dışlandırın.Pilav tenceresine yağları koyup süzdürülmüş pirinci ekleyin şeffaf lama kadar kavurun.Tuzunu ekleyip suyunuzda ekleyin.Kapağını kapatın kaynamaya başlayınca yıkanıp süzülmüş garnitürü ekleyin suyunu çekince altını kapatıp kapağın arasına kağıt havlu koyup 15 dakika dinlendin.Servis yaparken yavaşça karıştırıp servis yapın afiyet olsun.

garnitürlü pilav

46 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık ablacım. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Enfes görünüyor Selma hanım.. Çok severim gartnitürlü pilavı.. Tuzot veya vegeta denilen baharat ve tuz karışımı var ben bazen ondan da ilave ediyorum dediğiniz gibi tuz o zaman biraz fazla kaçabiliyor..
    Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık enfes bir pilav olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Canım ya ellerine sağlık.
    sen yaparsında güzel olmazmı :)

    YanıtlaSil
  6. renkli pilav harika olmuş.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Selmacım...
    Harika olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Ellerine saglik Selma hanim gercekten cok leziz gorunuyor ama tarifte Es.b.et suyu yada içme su
    Es.b. ne demek onu anlamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. et suyun kısaltayım dedım gene karıstırdım su yazma ısını cozemıyorum bır turlu tsk aras

      Sil
    2. bazen bu tur seyler olabilir Selma hanim normal :)

      Sil
  10. nefis olmuş.Çok severim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Elinize saglik olsun.. Cok severim boyle pilavi cok doyurucu oluyor..
    Harika sunum olmus..

    YanıtlaSil
  12. yanında da komposto ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Görüntü harika her zamanki gibi ellerine sağlık ,NEFİSSSS

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık Selma'cım nefis görünüyor,sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. çok severim garnitürlü pilavı ellerinize sağlık Selma Hn.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. annem yapardı, hala yapıyor ama ben nadien yiyebiliyorum..:( renkli ve lezzetli bir pilav, çok severim.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık canımm bende arada yaparım çok severiz ..

    YanıtlaSil
  18. Bu pilava mısırda çok yakışır,nefis görünüyor,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Ellerine sağlık Selmacım.. Çok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık canım..Çok severim bende karışık pilavları :)

    YanıtlaSil
  21. Garnitürlü pilavı ailecek çok severiz ellerinize sağlık çok nefis görünüyor.. Sitenizi de çok beğendim emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Görüntü harika ama bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  23. Selma Hanım neden com.a geçtin,bu geçiş kolay oldumu peki tek tekmi aktardın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogerde gecyım kendı yonlendırıyor zaten bıraz ılk kayıt ısı karısık yardım aldım tabıkı bırınden

      Sil