Klasik Kek

...
kolay tarıfler 007
AHH AHH dıye baslayım evın tadılatı hala devam ediyor daha 1 ay toparlayamam herhalde evde otururken cok zor oluyor mutfağın sıparişi verıldı bakalım ne zaman gelecek bende cok merak edıyorum cok zormus.karar vermek Neyse gelelım benım klasik kek tarifime bu tarıfe istediğiniz herseyı katıp değısık kekler elde edebılırsınız.

kolay tarıfler 006
Klasık kek tarfın malzemeleri
3yumurta oda ısısında olsun
1su bardağı şeker
1 su bardağından 1 parmak eksık sıvı yağ
1su bardağı süt
2.5 su bardağı un
1 paket kabarma tozu
1paket vanılın
kolay tarıfler 009
Klasık kek tarıfın yapılışı
Yumurta ve şeker mıkserle 5 dakıka ıyıce kopurene kadar cırpın kı yumurta kokusu olmasın bu da bır puf noktasıdır.Yağ ve sütüde ilave edıp bıraz daha cırpın.Ayrı bir yerde un,kabartma,vanilin karıstırın eleyerek sıvı malzemeye ekleyıp karıstırın yağlanmıs kalıba bosaltıp 170 derecede pısırn 20 dakıka hıc fırın acılmayacak yaklasık 40 dakıkada pişer afıyet olsun

24 yorum:

  1. hayatım ellerine sağlık. ben zaten senin fotolarına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canım nefis görünüyor ellerine sağlık afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık selmacım,yanınada 1 bardak sıcak çay ohh miss :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım. Çok gzel olmuş..:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım 1 dilim aldım çayımın yanına...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afıyet olsun bır gun ıkram edebılırım ınsallah emelcım

      Sil
  6. Aynı benim tarifim gibi sizinkinde 3 yumurta var ben 2 yumurta koyuyorum. ama maşallah sizinki ne güzel kabarmış.. Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  7. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ ellerınıze sağlık.selma hanım.nefıs gorunuyor.sevgılerımı bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık ablacım.nasıl güzel kabarmış öyle...

    YanıtlaSil
  9. MaşaAllah Selmacım o kadar işinin içinde birde bu güzel kabarmış şahane keki yapmışsın eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh semacım bunu daha once yapmıstım sımdı yayınladım yoksa mutfağa da değısıyor yane su an mutfak yok tsk ederım

      Sil
  10. Canımm ellerine sağlık MaşaAllah ne güzel kabarmış kekin afiyetler olsun ve işlerinde kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. harika kabarmış ellerine emeğine sağlık. bir dilim olsa...

    YanıtlaSil
  12. Masallah Selma hanim kekiniz cok guzel kabarmis ellerinize saglik

    YanıtlaSil