Kırmızı Erik Suyu

...

DSCN5526

Yazın ferahlatacı bır ıcecek arıyorsanız işte budur derim.Yapımı kolay ıcmesı lezzetli.


Kırmızı erık suyu malzemeleri

1 kg kırmızı erik
10 karanfil
2,5 lt su
1,5 su b. toz şeker

DSCN5528 - KopyaKIRMZI ERIK SUYUN YAPILIŞI

Suyu tencereye koyuyoruz. Şekerini ilave ederek kaynatıyoruz. Kaynayınca içine karanfili ve erikleri atıyoruz. Kapağını kapatıyoruz ve 50 saniye kaynatıyoruz. Altını kapatıyoruz. Kapağını da kapatarak dinlendiriyoruz.PÜF NOKTASI
Önemli olan erikler patlamadan altını kapatmak böylece berrak rengi kaybetmeyiz.

24 yorum:

  1. Ohh hem sağlıklı hem pratik sıcaklarda en güzel içecek sunumuda çok şık ellerine sağlık selmacım :))

    YanıtlaSil
  2. erik suyunu çok severim eşimde çok sever o yüzden yaz kış soframızda
    sizinkide harika gözüküyor
    ellerinize sağlık bu arada bardak altlığınızada bayıldım yaniiii

    YanıtlaSil
  3. ne güzeldir tadı şimdi :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. canim ellerine saglik olsa da icsek tarifte altini kapatin yazmisin kapatince kenera mi cekiyoruz?sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altını kapatıp kapağınıda kapatıp kenera alın soğuncada süzüp servıs yapılır tsk guguyle

      Sil
  5. Ayyy çok güzel nasıl bir şık sunum.. Bayıldım. Hele kadehin çevresindeki şeker detayı ve bardak altlığınıza zaten hayranım.. Çok çok güzel ellerinize sağlık..:))
    Maşallah diyorum..:))

    YanıtlaSil
  6. Çok severim buz gibi rsağlık canım sunumun da harika olmuş,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Selma'cım yaz sıcaklarında hamd olsun evden eksik etmedim sunuma bayıldım ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. oo bardak şekerede bulanmış hem serin hem tatlı eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. oh oh nefis valla.ellerine sağlık canım ablam.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık ablacım. Nefis görünüyor. Erik suyuna bayılıyorum ben de. Ayrıca sunum da harika olmuş....:))
    Sevgilerimi bıraktımmmm…..:)))))

    YanıtlaSil
  11. erik zamanı devamlı yaparım...ama o içinden çıkardığım erikleri de marmelat yaparım....bir taşla iki kuş.... AYNUR YILDIZ KARATAŞ

    YanıtlaSil
  12. doğru dıyorsunuz aynur hn bır dahakıne kesın tavsıyenıze uyucam bende oyle yaarım

    YanıtlaSil
  13. Selma ellerine sağlık sunum harika lezzet de eminim müthiştir

    YanıtlaSil