doğumgünü

...

doğumgünü

Yarın arkadasimın bebeğı bır yaşına gırıyor bende bır seyler yapıp gotureyım dedım resımler guzel olmadı ama gene paylasayım dedım muffın tarıfım klasik kek  uzerınede şantı yı cok azıcık kırmızı gıda boyası ekleyıp cırptım uzerıne sekıllı sıkma torbası ıle şekillendirdim.

doğumgünü

Bunlarda marshavol ların üzerine şeker hamuru ıle kalıplardan cıkardığım şekillerı koydum.

doğumgünü

Bunlarda 1 yaş kuabiyelerı tarıfı burada

doğumgünü

bu bezelerın tarıfıde burda

doğumgünü

bunlarada artan keklerden yaptığım truflar erimıs cukulataya batırdım



doğumgünü

23 yorum:

  1. Ellerine sağlık..Hepsi ne kadarda hoş olmuş,tam doğum günü partilerine uygun,çocuklar bayılır böyle şeylere:))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden guzel olmus :) Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi ayrı güzel olmuşlar bebeğinde yeni yaşı kutlu olsun canımm

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık. nasıl şanslı bir arkadaş ve bebiş böyle...
    Hepsi çok güzel. Nice sağlıklı yaşlara inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Canım hepsi birbirinden güzel ve hoş…
    Bebişin yeni yaşı kutlu olsun…
    Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Harika hepsi ..Bende kizima doğum günü planlıyorum bunlar fikir oldu..Çok şanslı bebişmiş ,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ne sansli arkadasin insanlar tonlarca para odeyip aliyor:) cok ama cok guzel yaptiklarindan once kalbin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senın guzel goren kalbın guzellığı guzel yorumun ıcın cok tsk ederım mavı

      Sil
  8. Hayatta böyle şeyler yapamıyorum. Görünce imrendim. Mükemmel olmuşlar cidden..
    Bebeğe de mutlu yaşlaaaar..:))

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım çok cici görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık Selma ablacım,nefis olmuş her şey.

    YanıtlaSil
  11. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ elllerıne sağlık.canım nefıs olmuşlar... bu mınıgınde nıce güzel yasları olsun..sevgılerımle

    YanıtlaSil
  12. hepsi birbirinden güzel görünüyor ellerine sağlık:)) çok sevgiler...

    YanıtlaSil