Kahvaltı sofrası

...
Kahvaltı sofrası
 bu sabah komsularım  vardı kahvaltıda hem yılbası oncesı bırbırımıze hedıyelerde verdık gonul ne kahve ıster ne kahvehane gonul muhabbet ıster kahve bahane mısalı guzel vakıt gecırdık sımdı 1 sene oldu blog yazalı tabı hep ımla hatası ıle dolu o da ayrı bır konu ama su fotoshop olayını hala cozemedım resımlerı bır karede bırlestıremedım bıraz resımler fazla gelcek ama olsun artık.




034
 Bu benım mınık ıneğım ısmıde kırmızı kız.

033

028
  Bu da pastamız


031

036
 Bu da bana gelen hedıyem cok beğendım tekrar tsk oyacım


029
  yılbası cıceksız olurmu


026
015
 Bu patates lerde guluyor
016010

Bunlarda yenı cıcılerım

32 yorum:

  1. Çok seviyorum bende kahvaltıları ,ne guzel demissin kahve bahane oluyor gerçekten :)
    Hepsi nefis ve masan da çok şık olmuş ,ellerine sağlık ..
    Yeni cicilerine bayıldım özellikle kaşıklara :) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Masana bayıldım :) Çok hoş bir sofra hazırlamışsın. Emeğine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. ayy her şey çook güzel hepsi birbirinden güzel sofra güzel.Yeni cicilerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine emeğine sağlık selmacım,o güzel sofranda bizi ağırladığın için ben çok teşekkür ederim:) Çok güzel vakit geçirdik,hediyelerinide güle güle güzel günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil
  5. Nasil guzel gorunuyor hersey emeklerine saglik selmacim cicilerinide iyi gunlerde kullan..:-)

    YanıtlaSil
  6. Selmacığım herşey bir tarafa zevkine sofrana hayran kaldım.
    Mükemmel tam yılbaşı renkleri. Çok zevkli bir sofra..
    Bayıldım bayıldım inan..

    YanıtlaSil
  7. Selma cim iyiki bilmiyorsun dedim tek karede birlestirmeyi tek tek bakmak cok keyifli hersey ne kadar guzel ne kadar ozenli keske komsun olsaydim :)) dantelli pastana bayildimmmm kirmizi beyaz bu kadar mi tatli durur ya her ayrinti icimi acti. Ellerine saglik pcye gecince ucretsiz foto duzenleme programini atarim sende indirip duzenlersin cnm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavısım tsk guzel yorumun ıcın ıstanbuldaysan beklerım her zaman foto duzenleme programini da beklıyorum bakalım becebılırmıyım

      Sil
  8. Harika bir masa ellerine sağlık,tam yılbaşı sofrası olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Tam yılbaşı sofrası olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Masan çok şık arkadaşım sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Canım eline emeğine sağlık şahane olmuş herşey bayıldım…
    Tam bir yılbaşı konsepti….
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Şahane bir sofra olmus bayıldım ben de bloğuma bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. Selma'cım harika bir masa ve nefis bir menü ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Selma hanım,çok sevimli bir masa:)) Ellerinize sağlık. Sizi izlemye aldım. Bende beklerim. Pastakasrı sayfamda ki pastamı beğenmişsiniz.Size baktım ki blog sahibi imişiniz:)) Blogger arkadaşıma bir yazayım derken bu güzel masa ile karşılaştım. Blodumun izleyeni olmak isyeten hanımlar olursa çokkkkkkkk memmun olurummmmm:))) Yılbaşı pastamı bloguma ekledim.... Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk tulın bende senın yaptıklarını cok beğenıyorum detaylı anlatmanda bır ayrıcalık bende senı ızlemedeyım

      Sil
  15. Cicilerin çok güzeller iyi günlerde kullan canım.. Komşularınla da muhabbetinize nazar değmesin ne kadar güzel :)
    (Kırmızı kızın çok tatlı:)...)

    YanıtlaSil
  16. Hepsine ayrı bayıldım,çok şık olmuş kahvaltı sofran emeğine sağlık canım.Ahh o fotoshopp olaylarını bende bir türlü öğrenemedim gitti aman sağlık olsun elbet öğreniriz bir gün :)Sevgilerimle canımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbet bır gun oğrenırız macıdem tsk ederım

      Sil
  17. Eline sağlık canım her şey çok güzel ve çok şık,renkli bir sofra olmuş kaşıklarına bayıldım güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  18. çok renkli güzel bir masa afiyetler olsun

    YanıtlaSil