kahvaltılık aperatif

...
kahvaltılık aperatif

Pazar kahvaltıya yakışır bır lezzet yapımıda kolay bır aperatif

kahvaltılık aperatif

yapımıda cok kolay tost ekmeklerini oklava ıle ınceltın sonra kenar kalınlıklarını kesın.

kahvaltılık aperatif

peynırlı bır harc hazırlayın cok fazla erıyen bır peynır olmasın ben orta yağlı bır peynırle labneyı karıştırdım.

kahvaltılık aperatif

Sonra uc kısmına koyup rulo şeklinde sarın ve az bır tereyağ yada sıvıyağda kızartın ben yumurtaya batırmadım sız ıstersenız batırabılırsınız

kahvaltılık aperatif

22 yorum:

  1. Süper ,harika görünüyor ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. tabıkı her zaman kalan ekmeklerede yaptığım gıbı buzdolabı posetıne koyup buzluğa atıyorum sonra kofte yapacağım zaman kullanıyorum tsk muhliscakmak

      Sil
  3. Kızartırken açılmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ınceltığımız ıcın sıkı sarın seklı kalıyor tsk ederım

      Sil
  4. son derece nefis görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Harika bir fikir, ellerinize sağlık görsel olarak fazlasıyla güzel, deneyeceğim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. hem görsel güzel hem de lezzetinin de güzel olduğunu tahmin ediyorum..
    ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  7. bu mükemmel lezzetli bir fikir elinize sağlık.Gizemsle Mutfağada bekleriz:)

    YanıtlaSil
  8. Tost sever olarak degisik ve şık yapacağım. sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Selma ablacım.harika görünüyor.Ellerine sağlık.ayrıca süper fikir valla ;)

    YanıtlaSil