Renkli Patates Kızartması

...

Renkli Patates Kızartması
  Bu guzel tarıfı sevgılı selda nın bloğunda gordum bu tarz kavurmaları cok severım kendısı ıcıne sosıs koymus ben koymadın oyle deneyebılırsınız.



Renkli Patates Kızartması
 Tarıfte cok kolay 2 buyuk boy kup doranmıs patates
                           1kup doğranmıs soğan
                           2 yeşıl 2 kırmızı bıberı kup doğra kuplerı nerdeyse aynı boy olursa daha guzel durur.

Zeytınyağında hepsını bırden kavuruyoruz tuz ve ıstedığınız baharatları ekleyın bu kadar servıse hazır afıyet olsun.
Renkli Patates Kızartması

22 yorum:

  1. Önce Oya hanımın bloğuna baktım sonra geldim koştum senin bloğuna..
    Aman sanırım birazdan bunu yapacağım..
    Resimler resmen ye beniii diye bağırıyor..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık nefis görünüyor.Harika bir kahvaltıık bence.

    YanıtlaSil
  3. Gene rengarenk bi tarif ve gene lezzetli görünüyor selmacım :) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Cok lezzetli ve renkli gozukuyor. Eline saglik :) en kisa zamanda yapmaliyim :)

    YanıtlaSil
  5. Ohh miss, renkler harika :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Tarifimi beğenip denemenize çok sevindim. Ellerinize sağlık. Afiyetler olsun. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok beğendım tarıfı paylaştığın ıcın ben tsk ederım

      Sil
  7. çıtır çıtır nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık nasılda iştah açıcı görünüyor hem pratik hemde çok leziz

    YanıtlaSil
  9. çok lezzetli ve renkli görünüyor, tam benlik..

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlıkarkadaşım güzel lezzetli bir garnitür sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. İnsanın iştahı açılıyor bu saatte görünce :)

    YanıtlaSil
  12. tsk cok kolay pembe hemen deneyıp yapabılırsın

    YanıtlaSil