Midye Borek

...
mıdye boreğı


Herkez biliyordur bu miye böreğını e ben kusurmu kalayım gercı cok yaptım bu borektende detaylı anlaşması ıcın aşamakı cekeyım dedım denemeyen varsa deneyın derım gelelım tarife.
Midye boreğın malzemeler
3yufka
yufkaları ıslatmak ıcın
1cay bardağı zeytınyağ
1cay bardağı su 
ıc malzeme
1 bardak kadar peynır 
bır kac dal maydonoz 
uzerıne yumurta sarısı
mıdye boreğı
Bır yufkayı 4 bolun 1 parcasını zeytın yağ ve su yu ıyıce cırpın bu sostan yufka parcalarını ıslatın
ortadan parmakla asağa doğru cekın yukarıdakı resımdekı gıbı 
mıdye boreğı

sonra 2 ucu bırlestığı yere ıc harc koyun

mıdye boreğı
sarın asğa doğru cevırın seklı cıkıcaktır yumurta sarısı surup pısırın afıyet olsun
mıdye boreğı



23 yorum:

  1. Nefis gozukuyor canim. Bende cok sevmeme ragmen hala fotograflayip da bloguma koyamadim. Eline emegine saglik. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık diğer blog arkadaşlarda da gördüm.. resimlerle anlatımda güzel :)
    Yapılacaklar listeme aldım..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir börek ellerine sağlık:)) ben de geçenlerde yaptım ilk kez gerkten çıtıt çıtır çok nefis oluyor...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık selmacım çok lezzetli görünüyo,hemde açıklamalı yapışın dahada kolaylaştırıyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk oya senden gordum anlatmaktan daha ıyı oluyor

      Sil
  5. ellerine sağlık canım nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım hem pratik hem çok lezzetli son zamanlarda pratik olarak yaptığım tek börek…
    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık çok hoş bir börek tarifi ...

    YanıtlaSil
  8. harika bir şekil.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Börekler içinde en büyük keyif aldığım börek şekli midye börek.Ellerine sağlık olsun çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk macıde once goze hıtap etmek lazım değılmı

      Sil
  10. İnanılmaz güzel güzel gözüküyorlar. Aslında beni aşıyor ama anlatım aşaması da harika. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Harika görünüyor canım :)) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil