Yemek Tarifi Blogları Yaşadı

...
Yemek bloğu yazarları için büyük fırsat, tariflerinizi binlerce kişiye ulaştırmak istermisiniz. Yeni bir uygulama başlatan yemek tarifleri sitesihttp://yemekustalari.com/yazarlarına büyük destek veriyor. Siteye ait 3 farklı yemek sayfasında şu an için toplamda 145.000 takipçi var. Tariflerinizi bu sayfalarda paylaştığınızda bloglarınıza bugüne kadar hiç görmediğiniz kadar ziyaretçi geliyor, Sistem gerçekten güzel düşünülmüş bir sistem. Ben bu sistemi denedim ve yararını gördüm, Blogu dostlarıma da tavsiye ediyorum. Ayrıca bu sayfaların takipçi sayısı her geçen gün arttığından tariflerinizi her geçen gün daha fazla kişiye ulaştırmış olacaksınız. Konuyla ilgili detaylı bilgiye şuradan ulaşabilirsinizhttp://yemekustalari.com/blog-yazari-icinDaha önce deneme olarak 5 gün sayfalarda bana yetki verilmişti ziyaretçi sayım o kadar arttı ki ben bile inanamamıştım. Uygulamayı şimdi tüm blog yazarlarına açtı. Kaçırmayın. Toplam 3 farklı sayfa ve toplam 145.000 kişi benim için harika bir takipçi sayısı

13 yorum:

  1. Selma ablacım eminmisin yaa.Böye siteler ortaya çıkıyor.Sonra senin emeklerini kullanıyor.Hatırlarmısın bilmem.aynı şeyi hürrüyet bumerang üyeleri yaşamıştı.İyiki de üye olmamışım demiştim.Ay şartlarını okudum da ne öyle.. bir sürü istekte bulunmuş.Sonuçta sen de onun reklamını yapıyosun.Tıklanma oranını yükseltiyosun.Böyle şeyler zaten çıkarsız olmaz.Bilemiyorum yaa,kafamı karıştırdı bu site,tıklayıp baktım zaten.Neyse sen bilirsin tabii.Zaten tercihini yapmışsın.Hayırlısı olsun.İyi takip et bakalım ne kadar faydası olacak.Ben de senden izlerim artık durumu.Eğer gerçekten söyledikleri gibiyse gibiyse düşünülebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bılemıyorum ama ben daha once baska bır uygulamasını yapmıstım faydasını gordum ızlıyecı sayımı arttırdı benım zıyaretcım az oluyor ama yeterınc varsa gerek yok tabıkı ama benım adımla paylastığı surece sorun yok gıbı tabıkı kendıne de faydası olması lazım bumerang a ne oldukı bende mehtap gıbı merak ettım orada da paylasım yapıyorum bende

      Sil
    2. ya bir kaç sitede bumerangla ilgili bizi kullanıyorlar,hiç bir faydası olmadı gibilerinden yazılar okudum.yani memnuniyetsizliklerini dile getirmişler.izleyici sayım hiç artmadı filan yazmışlar.bilemiyorum ama böyle yazıları okuyunca iyiki üye olmamışım dedim.tabii şuan hangi siteler olduğunu hatırlamıyorum.ben bakalı epey oldu.
      sende mi bumerang üyesisin.Hani bir faydası oldumu sana?izleyici sayınızı yükslticez filan diye çok reklam yapıyorlardı da...

      Sil
    3. evet bende uyeyım yane az da olsa oradan gelen zıyaretcı oluyor ama cok bır patlama yok tabı onlarda tabıkı bızım tarıflerden faydalanıyor dur tabı oda ızlıyeceyı oyle cekıyor yane karsılıklı tabıkı ama ne bıleyım zararını gormedım bılemedım sımdı ne dıyeyım neyse her seyın hayırlısı allahtan dıyelım

      Sil
  2. Şule merak ettim Bumerang da ne oldu ki??

    YanıtlaSil
  3. Benide çok düşündürdü arkadaşlar bu face üzerinden olan sistem şimdi yemekle alakalı diyor beyfendi kendi resmini koymuş sayfaya yemek bloglarının da çoğunlukla bayanlardan oluştuğunu düşünürsek farklı amaçlar olmasın diye kafam karıştı bekleyip görmekte fayda var derim.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun canım. Sen blog izleyiceleri kısmını söyleyince bende seninkine bakayım dedim. Sen tümden kaldırmışsın herhalde ben göremedim blog listeni.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk oyacım yok oncekınde vardı yenı yaptırdığım blogumu dakha hıc eklemedım

      Sil
  5. Beni de bu tür siteler korkutuyor.Bilemedim, ama size hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  6. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım merhaba.bazı sıteler farklı amaçlarla kullanılıyor.ben bıraz korkuyorum.benımde ızleyıcım az ama yınede korktum...canım sen hıc yalnız bırakmıyorsunbenı teşekkür ederım sana.sevgılerımı bırakıyorum.arkadasım.ıyı bır hafta sonu dılerım.

    YanıtlaSil
  7. ne demek komşularımızı sanalda da olsa yanlız bırakmamak lazım sevgıler

    YanıtlaSil