1 2 3 poğaca

...


bu poğacaları hemen hemen herkez yaptı bende yapmak ıstedım ıyıkıde yapmısım gayet guzel omus ben ılk cafe portakal da gormustum onun tarıfıyle yaptım
ıc malzeme ıcın 3 patatesı hasla ez sıvıyağda 1 soğan sotele patatesı kat salca ekle tuz ıstedığın baharatları kat bıraz karıstır kapat.
Hamuru ıcın 4 su bardak un  tuz az seker karıstır ortasını ac 1 su bardak sıvıyağ 2 su bardak yoğurt 3 paket kabartma tozu karıstır hamur yap yumusak bır hamur olsun hamurdan bezeler koparın ıc harc koyup yuvarlayın galeta ununa bula tepsıye dız fırında pısır

4 yorum:

  1. bende denemeliyim bundan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede dene sen nıye eksık kalasın değilmı

      Sil
  2. Elinize sağlık bende çok kişide gördüm ama denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk yasemın dene guzel ıluyor yumusak bır poğaca oluyor

      Sil