sodalı peynırlı tencere boreği

...

10 yorum:

  1. selma hanımcım.harika gözüküyor bu börek.elinize sağlık.ben genelde tavada yapıyordum.siz tencerede yapmışsınız.Bir farkı oluyor mu?

    YanıtlaSil
  2. olmuyorda sodayı dokunce kabarıyor bıraz derın bır tava olması lazım sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Bende yaparım ama sodalı değil sizinki eminim daha çok kabarıyordur ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk doğrudur soda kabartıyor komsum bu arada bende beylıkduzunde oturuyoum takıp edıyordum sızı kutuk pastaya yorum yazmıstım sızınde paylasımlarınız cok guzel

      Sil
  4. Selma Hanım gorüntü nar gibi,lezzetli gorünüyor.Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol rumeysacım senın yaptıkların kadar guzel değil ama

      Sil
  5. tenceredemi :)
    süper buu :)
    elektirikler olmadığında uygulanabilicek bir fikir :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ederım dogru dıyorsun ceryan gıderse ıyı bır fıkır

      Sil
  6. aa ne ilginç hiç denemedim,böreğin içi sulu gibi kalmıyor değilmi?
    denemek lazım,eşim çok ıslak börekleri sevmiyor,güzel çekiyormu içini,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su boreği kıvamında oluyor uğurboceğim yane nemlı olur sevgiler

      Sil