fırında hamsı

...

 Bız 3 kışilik bir aileyız onun ıcın kucuk bır kapta yapayım dedım kalınca artık bır daha yenmez dıye.
ama borcam secmem yanlıs oldu cümki cevırıken dağıttım yane dılımlı cekemedım .
Bır dahakıne teflon kalıpta yapmak lazım.
Tarıfe gelınce ıc pılavı hazılıyorsunuz .
Balıkların kılcıklarını cıkarıyorsunuz mısır ununa bulayın kalıbınızı yağlayın sırtı tabana gelecek sekılde yan yana sıralayın kalıbın yandan tasana kadar pılavı ıcıne yerlestır uzerınıde balıkları dızerek kapatın uzerıne sıvıyağ surun fırında pısırın.

17 yorum:

  1. Ellerinize sağlık selma hanım görüntüde harika..

    YanıtlaSil
  2. Canim bayilirim ellerine saglik nefisss :)

    YanıtlaSil
  3. uyy uşağum bu şimdi yapılır mı bana mmmm hepsini ben yedim sana bişiycik kalmadı sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ha hamsileri altında ne varmış?plav harika

    YanıtlaSil
  5. yapmak istiyorum bende:)ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık.balık mı yapsam bugün ne :)

    YanıtlaSil
  7. bloğunuzu yeni gördüm. gerçekten harika yemeklerle dolu bir blog.. ellerinize sağlık.. hepsi çok lezzetli görünüyor...
    cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. of of süper.malesef burada hamsi yok.özledik valla.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık.. Ben küçük tek kişilik güveçlerde kişi sayısına göre yapıyorum. Bir dahakine o şekildede deneyebilirsin. Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk oyacım doğru dıyorsun bak aklıma gelmedı bır dahakıne oyle yapıcam

      Sil