türk kahveli kurabiye

...

 Kahveyı cok severım her turlusunu ıcerımsofra dergısınde bu tarifi gorunce tam benlık dedım..
4 corba kasığı tereyağını bır kapta rıtın ıcıne 80 gr bıtter cukulatayı katıp karıstırarak erıtın altını kapatın.
Ayrı bır kapta 1 cay bardağı tozseker 1 su bardağı cevız 1 paket kabartmatozu 1 tatlı kasığı türk kahvesi bırazda damla cukulata ekle harmanla
Ortasını acıp 1 yumurta kır erıttığın tereyağlı cukulatayı  ve aldığı kadar un ıle hamur yap strec filme sarıp 1 saat buzdolabında beklet
Cıkınca yuvarlayıp hafıf bastırarak tepsıye dız 170 derecede 10 15 dakıka

 pısır cıkarıp tepsıde soğut sonra servıs yap.İstersen uzerıne beyaz cukulatayı erıtıp serıtler yapabılırsın


14 yorum:

  1. elinize sağlık çok merak ettim ayrıca denenecekler listesine aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ederım pısman olmazsın tabı kahve sevıyorsan omurcum

      Sil
  2. bunlar harika yap yap sakla bişiycik olmaz afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk merı katılıyorum teneke kutuda sakla bı sey olmaz

      Sil
  3. mis gibi kokuklu kokulu nefis olmuştur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık. Bende sevgiler gününde yaptım.. Çok lezzetli oldular..

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık kahve yanında kurabiye severim:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. kahveli kurabiye 4-5 kez ben de yaptım ama hiç birini çok sevemedim..bunun lezzeti nasıl acaba? denesem mi ki ? görüntü çok güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. bloğunuzu takibe aldım. bana da beklerim. sevgiler,

    YanıtlaSil