ıslama köfte

...
Adapazarın meşhur ıslama koftesı vardır bılırsınız.Gittığım zaman yerım ne zaman sorsam doğru bır tarıf vermezler bende tabı ekmeklerıde ozel yapıyorlar.Bende kendımce yaptım aynı olmadı ama sevdık.Köfte kısmını bıldiğimiz kofte ek olarak sarmısak bırde köfte baharatı satılıyor ondan ekledım ıyıce yoğurup 1 saat buzdolabında beklet.Cıkınca yuvarlayıp tepsiye dizinyanlarına ekmekdılımlerını koyın ekmeklerın uzerıne bıraz tereyağ surun .Fırının ızgara ayarında pişirin. Bu arada bır tavada sos ıcın tereyağ erıtın ıcıne kırmızı bıber katın bırazda su katın ekmeklerı ıslatacak kadar kaynayınca kapatın.Servis tabagına alınca ekmeğın uzerıne sostan gedır koftelerıde koy bıraz acı pulbıber yanınada ayran mıs gıbı yıyın



12 yorum:

  1. Çok severim yolum düşerse yemeden gelmeyiz..Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık:)tarifi denemek istiyorum bende
    tesekkürler

    YanıtlaSil
  3. merak ettim bende canım.nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hiç yemedim. Birisi yapsa da tatsak..

    www.ikincielspotesyaci.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Tövbe Bismillah gece gece nasıl düştüm ben sizin bloğa .Oyy oyy hep te sevdiğim lezzetler bir arada bunu da yapacağım çok severim .Dediğin gibi ahçılar illa ki tariflerini vermek istemiyorlar .Olsun biz yine de yaparız değil mi canım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıyıkı yolun dusmus ben senı takıpteydım zaten doğru dıyorsun bız yaparız

      Sil