dunya kadınlar günü

...


Dünya  kadınlar  gününüz  kutlu  olsun.

37 yorum:

  1. teşekkürler.tüm dünyada kadınlar günü kutlu olsun.kadınlar hakettikleri değeri bulsun diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  3. Kadınlar günümüz kutlu olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım seninde :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canım, senin de kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. seninkide kutlu olsun canım bugğn bizim günümüzdüü :)

    YanıtlaSil
  7. Seninde kutlu olsun canım ,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar;
    Bloğunuzu yeni keşfettim ..Her eve lazım bir blog!.
    takibe aldım güzel paylaşımınlarınızı..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. şiddetsiz, kadına değer veren bir ülke ve dünya diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. hepimizin dünya kadınlar günüü hergün kutlansın dileklerimle....sevgiler.iadei ziyarete geldim :D

    YanıtlaSil
  11. Tüm kadnların kadınlar günü kutlu olsun. Bloğunu izlemeye aldım bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profılınız uygun değil dıyor gıremıyorum

      Sil
  12. Canım arkadasım çok tşk ederim yol göstermenden dolayı. Ayrıca ev sahipleri ile yaklaşık 7-8 kere konuştuk ben paramı aldığıma bakarım sizden banane diyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rıca ederım ev sahıbı oyle bır sey demeye hakkı yoktur yasal uyarıları aldılarmı boyle konusmayacaktır

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. tsk ederım senın yarısmada yaptığınada bayıldım frambuzlı cukulata bulayım deneyeceğım

      Sil
  14. Pasta enfes görünüyor, blogtaki herşey çok güzel, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Kadınlar günü için güzel bir ödül olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Selma hanım,

    Zaman bana yetmediği için ziyaretlerim de hep gecikmeli oluyor, lütfen kusura bakmayın.
    Çok geç olsa da ben de dünya emekçi kadınlar gününüzü kutlarım.
    Bu zarif pasta da sanırım o gün içindi.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. pasta çok güzelmiş. Bloğumda nevresim takımı hediyeli çekilişim var. Katılırsan çok mutlu olurum.

    http://www.bakbuharika.com/2013/03/evideacomdan-1-kisiye-cift-kisilik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profılınız uygun değıl dıyor hrkrse acık değıl galıba kontrol edın bana haber verın tabıkı katılırım

      Sil
  18. Pastayı google'da görsellerde görüp geldim :)) Güzel görünümlü pastalara zaafım olduğu doğrudurr.. :p Bu arada hazır gelmişken bilgisini de vereyim, mizu kadınlar günü sebebiyle çekilişle kozmetik ve aksesuar ürünleri veriyor, şuradan e-mail ile kayıt olabilirsiniz; https://www.mizu.com/kadinlar-gunu Şimdiden tüm kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun!!

    YanıtlaSil
  19. tsk ederım zıyaeret ıcın bakıcam mızuyada sevgıler

    YanıtlaSil