orgulerım

...


16 yorum:

  1. Maşallah tam sabır işi.Ben öremem açıkçası becerip de.Çok şık olmuşlar.Güle güle güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. oo maşallah.harikasınız,elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  3. Canim harikalar emegine saglik. Insallah bende Boyle orecek duzeye gelirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsk nevin eminim sen daha guzellerini yaparsin

      Sil
  4. çok beğendim.çok çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Selma Hanım ellerinize gönlünüze sağlık her ikisi de harika olmuş.İyi günlerde kullanın Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel olmuş çok severim örgüleri :)

    YanıtlaSil
  7. Üstteki beyaz olana bayıldım çok güzel görünüyor.. Alttaki şaldan bende yaptım hediye vermiştim aynısını yapmak istedim ama başaramadım biraz uğraşsam hatırlıycam..
    Emeklerine sağlık diğer örgülerinde çok güzel baktım da :D

    YanıtlaSil
  8. evet o ornek cok uğrastırıyor bende bır daha ormedım bu ara yastık oruyorum daha koymadım tsk emıne

    YanıtlaSil