Cığ borek

...




Malzemeler
  • 1.5 su bardağı su
  • 1 adet yumurta
  • 1 çay kaşığı limon suyu
  • 1.5 çay kaşığı tuz
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 3.5 su bardağı un 
İç malzemeleri
  • 300 gr. orta yağlı kıyma
  • 1 orta boy soğan
  • Karabiber, tuz
  • Yarım çay bardağı su 
hamur malzemelerı karıstırıp dınlendırın ıc malzemelerıde harmanlayın.
hamurdan bır parca alıp tabak buyukluğunde acın ıc malzeme koyup kapatın .Pızza kesıceğı ıle kesın kenarlarıda yapıssın kızgın yağda kızartın.

22 yorum:

  1. Eline sağlık nefis olmuş. Şimdi kahvaltıda ne de güzel giderdi sana afiyet olsun canım:)

    YanıtlaSil
  2. KIYMAYLA ARAM YOK AMA PEYNİRLİSİNİ ÇOK SEVERİM CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk mutfağabuyrun peynırlısınıde denemek lazım

      Sil
  3. Harika görünüyor, çok severim çiböreği.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Enfes olmuşlar, ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. mm harika.çok severim ben.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ahhh çok ama çok severim..
    Nefiss görünüyor ccanım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık. Geçenlerde yapmıştım doyamadılar.. Yine yapmak lazım. Ellerine sağlık. Güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık harika görünüyor
    Dışarda yedim ama hiç yapmadım
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Selma canım ellerine sağlık çok severim çiğ böreği bir de mantı bu ikisi en favorilerimdendir.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. çiğ börek çook severim ben,sıcacık yanında çayla :)

    YanıtlaSil
  11. Canım ya nerden geldim nerden gördüm tuuuuuh.Nefis nefis bayıldım...Ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil