Perde pilav

...

Tabıkı bu uyduruk olanından..
Kalıbı aynı değıl pılavı aynı değıl ama bır alternatıf olabılır.
Hamuru ıcın 125gr tereyağ 2 yumurtakarıstır bıraz tuz ve aldığı kadar un ekle hamur olana kadar.tepsıyı yağla bademlerı dız hamuru2 ye bol bırını tepsıye gore ac ve tepsıye yerlestır.






İstedığınız bır tavuklu pılavı pısırıp hamurun uzerıne yayın.





 Öbur hamuru acıp uzerıne yayın fırına verıp pısırın.
Benım tum bademlerım yoktu bende fıle badem serpıstırmıstım fırından cıkınca ters cevırıp servıs yapın.

12 yorum:

  1. Bayiliyorum bu pilavin goruntusune ellerine saglik canim nefiss olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk bıraz uyduruk oldu ama lezzetı yerındeydı

      Sil
  2. uydurukta desen ence harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok nefis görünüyor canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık benimde bu aralar aklımdan geçen bir pilav.Hiç uyduruk olmamış çok nefis görünüyor.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. tsk hatıcce emınım sen daha guzel yaparsın

    YanıtlaSil
  6. hepside harika tarifler güzel yararlancaz artık napalım :)

    YanıtlaSil
  7. ben perde pilavini icpilavla yapiyordum böylesini ilk gördüm cok güzel bir fikir bu blog isini bu yüzden cok seviyorum gün yokki degisik birsey görmiyim :)ellerinize saglik mis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk yemek ve hobı aynen bende cok seyler oğrenıyorum hepınızden

      Sil