tahınlı cevızlı susamlı kurabıye

...

Bu kurabıye ye bayıldım bır tane yıyıp bırakamıyorsunuz bır televızyon programında seyretmıstım.


malzemeler
yarım paket margarın
yarım cay bardağı sıvı yağ
yarım cay bardağı yoğurt
1 yumurta sarısı akı uzerı ıcın ayrılır
2 y.k. seker
1 p.kabartmatozu
alabıldığıne un

ıc harc
2 cay b.tahın
cevız
1cay bardağı seker
susam
hamur malzemeler yoğrulup bezelere ayır yarım saat dınlendır. Her bırını servıs tabağa buyukluğunde acıp ıc malzeme yay.Rulo yap bır parmak enınde kes yumurta akına ve susama bulayıp tepsıye dız fırına ver.

15 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Benimde bu aralar aklım, tahinli bir şeyler yapmada.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok yakın bir zamanda yedim kuzenim yapmıştı tahin yoktu içinde ama tarifi benzerdi
    Gerçekten çok lezzetliydi
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. tahin,ceviz ve susam, muhteşem bir beraberlik çok lezzetli olduğuna eminim, eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. ayy ben çok severim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. tahinle ceviz cok yakisiyor birbirine ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. tahin kurabiyeye çok yakışıyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. canım ya bu kadar mı olur bugün ben de tahinli kurabiye yapacaktım.Senin tarifi mi denesem diye düşünüyorum şimdi.Ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil