Sebzeli Bulgur Pilavı

...



Bulgur pilavını cok severım her ceşıdınıde yaparım helede bulguru hataydan geldıyse mıs gıbı kokuyor .Bu da sebzelı aslında meyhane pilavıda dıyorlar galıba ama ben sebzelı koydum ısmını.Tarifide şöyle ,

malzemeler
1 soğan
1domates
2yeşil bıber
1diş sarmısak
1su  bardağı  bulgur
yapılışı
1 sğanı küp dora tencereye tereyağ azda sıvıyağ karışımı koy soğanları ve samısağı  cevır sonra küp doğranmış biberi ekle sotele.1dometesıde kup doğra bıraz kavur.Bulguru ekle 1.5su bardağıda et suyu ve normal su karıstır ekle tuz azda karabıber ekle suyunu cekene kadar pisır .

8 yorum:

  1. Ellerinize saglık bende böyle yapıyorum,yazın da patlıcan,kabak ve patateste doğruyorum o da cok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk hatıce evet oyle guzel oluyor yaza onlardan yaparız

      Sil
  2. Ellerine sağlık sunumda çok hoş:)

    YanıtlaSil
  3. canim ellerine saglik..bulgur pilavi hem cok besleyici hem de cok lezzetli ..icine et de kondugunda meyhane pilavi oluyor diye biliyorum..guzel bir hafta diliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm demek etlısıne meyhane pılavı dıyorlar

      Sil
  4. bu pilavın her çeşidini severim ben, bize "adam büyüten pilav" diye yedirirlerdi, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel ısmıde varmıs bulgurun besleyecı olduğu boyle anlatılır ancak

      Sil