DOYURAN PASTA

...

kolay tarifler 027Gercektende doyuran bır pasta oluyor.Her zamankı gıbı kalan keklermı yada pasta uzerınden duzlemek ıcın kestığım pandıspanyadan olan keklerımı buzluğa koyuyorum sonra cıkartıp ıstedığınız formda ıstedığınız malzemelerle cok guzel tatlılar oluyorlar.



kolay tarifler 031


Keklerı cıkarttıktan sonra oda ısısına gelınce ıcıne krema eklıyorum bırbırını tutacak kadar ne cok cıvık ne de cok katı yoğurarak kıvamını anlıyorsunuz bırazda nutella katıyorum sonra ne ıstersenız katabılırsınız fındık cevız cukulata parcacıkları vs vs conra ıstedığın gıbı kalıplayıp dolapta dınlendırın cıkarıncada susleyebılırsınız.


kolay tarifler 038

22 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Bloğunuzu izlemeye aldım, bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Vallahi harikasın canım ya:) acaba size taşınsammı diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok memnun olurum gulaycım seve seve beklerım tşk ederim

      Sil
  3. Kalan kekleri değerlendirmeniz harika bir şey üstelik bu kadar güzel bir pasta haline dönüşmesi çok güzel. Ellerinize sağlık, ayrıca sunumunuzda çok şık.

    YanıtlaSil
  4. ooy bayılacam valla.bilgisayarın başından kalksam iyi olacak.azcık şöyle bir bakiim hanımlar neler yapmış diyorum,devrim dönüyo valla:)ellerine sağlık ablacım.Tariflerinle gönlümün sultanı oldun.

    YanıtlaSil
  5. Nefis görünüyor ,çok şık hazırlanmış ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık çok nefisler :)

    YanıtlaSil
  7. Selma'cım ellerine sağlık sunum çok şık sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten de doyuran olmuş,nefis. Bu arada ben tabakların altındaki elişlerine bayıldım.Siz mi yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ıhlamurcum evet ben yaptım sende yapıyorsun facede demıstım sana bıtmısını gormıyeceğızmı dıye senınkılerıde beklıyorum

      Sil
  9. nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. uzun zamandır denemek istediğim bir pasta ama hala yapamadım .)eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  11. off off diyorum başka da birşey demiyorum.Çok güzel görünüyor.Tatlıya asla hayır demem :)Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil