GÜVECTE ETLİ PATLİCAN

...
020

Bu yemeğede nasıl bır ısım koyayım bılemedim güvecte etli patlican uygun geldı bana. Yapımı gene gayet kolay 750gr kadar yunuşak bonfileyı buyukce kusbası doğra guvecın tabanına ben yağlı kağıt serıyorum etler yapısmasın dıye uzun pısıyor cunkı.

Etlerı tabana yayın uzerıne aynı boy 2 soğanı yayın onun uzerıne 3 patlıcanı soyup aynı boy kesıp yayın.Onun uzerınede 5 domatesın kabuğunu soyup aynı boy kesıp yayın.1cay bardağı suda 2 kasık bıber ve domates salcasını sulandırıp dokun tuz ve ıstediğıiniz baharatları dokün ben acı bıber kekık karabıber 2 dıs te sarmısak ekledım ağzınada yağlı kağıt serıp kapağını kapattım.Aygazın en kısık ateşınde kısıp 2 yada 3 saat atese gore değısıyor pişirdim afıyet olsun.


015030

11 yorum:

  1. Allah allah . Yemede yanında yat.
    Afiyet olsun. Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor ,afiyet olsun ...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablam.Tam bir davet yemeği.Keşke suyuna ekmek banabilseydim.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. mımmm harika görünüyor eline sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Afiyetler olsun. Ellerinize sağlık. Bende çok severim. Güveç ayrı lezzet.

    YanıtlaSil
  6. eminim güveçtede çok lezzetli olmuştur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil