ORMAN MEYVELİ PASTA

...

Bu patayıda gecen gun gelen komsularıma yapmıstım sızde aksama yapın sadece pandıspanya zaman alıyor aksamdan yaparsanız daha guzel sekıl alıyor pastamız pandıspanya her zamkı tarıfımle yapıyorum pandispanya dahakı sefere bardak olcusu ıle yapıcam sıze ama bence kucuk bır mutfak tartısı edının cok pahalı bır sey değıl hatta ben bır dahakı cekılısımde mutfak tartısı vermeyı dusunuyumORMAN MEYVELI PASTA nın yapılısına gelırsek pandıspanyayı 2 veya 3 bolup aralarına orman meyvelı santı sur uzerıne meyvelerı ekle ustunude santı ıle kapladım kenarlarına cıkolata surdum .

kolay yemek tarıfleri 021kolay tarifler 020kolay tarifler 018kolay tarifler 016

23 yorum:

  1. pastanedekiler gibi olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. nım nım nım.ayy nefis nefis.Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  3. Vallahi maşallah diyorum. Ne kadar marifetli bir insansın sen böyle. Allah nazarlardan saklasın.
    Ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gulaycım cok zor seyler değıl o senın guzel gorusun tsk ederım

      Sil
  4. Canım ellerine sağlık harika bir pasta olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ah pasta demeyin bana Selma Hanım yine mükemmel yapmışsınız..:))
    Sıcak günlerde böyle meyveli serin pastalar ne kadar güzel oluyor..:))
    Ellerinize sağlık gerçekten maşallah..
    En kısa zamanda püre tarifimi paylaşacağım ama eminim sizinkiler enfes oluyordur..
    Cidden merak ettim acaba fark var mı tariflerde bir bakalım..:))
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senın her zamankı guzel gorusun sende cok guzel seyler yapıyorsun tsk

      Sil
  6. Harika görünüyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık şahane bir pasta olmuş. Pandispanyada MaşaAllah güzel kabarmış sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş ,ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Harika bir pasta olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Selmacım pastan şahane...
    Bayılırım orman meyveli lezzetlere...
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Hazır gibi gözüküyor , ellerine sağlık..Pandispanyada harika..Birdahakine bardak ölçüsü alalım gerçekten :) Bende tartı kullanmayı sevmeyenlerden , hatta fuzulu görenlerdenim nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında pastacılıkta gr cok onemlı tuzlularda değıl ama neyse bır dahakı yapısımda hem aşama aşama gostereyım tsk

      Sil