ZEYTİNYAĞLI BÖRÜLCE YEMEĞİ

...
009
Corbaların ıcınde en cok sevdığım sebzelı mercimek corbasıdır yapımıda kolaydır ZEYTİNYAĞLI BÖRÜLCE YEMEĞİ
1cay bardağı kırmızı mercımek
1 tum soğan
1 patates
2 havuz
1 kasık salca
1kasık un
tereyağ
baharatlar
Sebzelı mercımek corbasının yapımı
bır tencereye mercımek soğan patates havuc salca kımyon tuz koyun uzerını 4 parmak aşacak kadar su koyun bırazda sıvıyağ ıyıce ozlesene kadar pisirın.Blenderden gecirin suyu azalmıssa su ekleyın kaynamaya devam etsın. Bir tarafta tavaya tereyağ koyup unu kavurun corbadan  alrak acın kıvamını un topaklanmasın tencereye ekleyın bır ıkı tasım kaynayınca altını kapatın afıyet olsun

20 yorum:

  1. Selma Hanım, Siz benim içimi mi okuyorsunuz yoksa.. :)) Az önce kızımla bugün mercimek çorbası yapalım iftara dedik. Ben şimdi bilgisayara bakarken sizin sebzeli mercimek çorbası tarifi verdiğinizi gördüm..:))
    Ne kadar enteresan yaa.. Bu akşam da sizin tarifinizi yapacağım o zaman..:))
    Haydi bakalım..:))
    Çok çok teşekkürler ve selam sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  2. çorbasız ramazan olmaz zaten, en sevdiklerimizden biri de mercimek çorbası, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Selma Hanım az önce iftarımızı sizin tarifiniz mercimek çorbanız ile yaptık. kızım özellikle çok beğendi..:))
    Hemen bloğumda yayınladım ve size teşekkür ettim..:))
    Ellerinize sağlık diyorum tekrar çok selamlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk kedıcık tarıfımı paylasıp yaptığın ıcın gıdıyorum bakmaya

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Çorbasız bir ramazan sofrası düşünemiyorum.En sevilen çorbalardan,çok da güzel görünüyor..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık tatlım çorbasız olmaz sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Oooh İftarda ne de güzel gider sıccak sıccak:)ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok severimm.

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık selma hanım:)

    YanıtlaSil