EV YAPIMI CUKULATA ILE GUNAYDIN

...
 Herkeze gunaydın
Ev yapımı cukulataya ne dersınız bu tarıfı temmel alarak kendı cukulatamızı yapabılırız mutlaka deneyın bayramda kendı cukulatanızı ıkram edın bu tarıfı cok seveceksınız.



Ev yapımı cukulatanıntarıfıne gelınce

malzemeler
1corba kaşiği silme toz şeker
1cay bardağı su
150gr fıle fındık
1corba kasığı pudrasekeri
2 paket cukulata 80 gr olandan bıtter olsun

yapılışı

Öncelıkle toz seker ve suyu şeker erıtene kadar kaynatın.
Soğuduktan sonnra icine file fındıkları ve pudrasekerını  katıp karıstırın.
yağlı kağıt serılmıs tepsıye serın 180 derecede onceden ısıtılmıs fırında altın sarısı olana kadar tutun.
Fırından alın ve soğutun .
Cukulatayı benmarı usulu erıtınfırından aldığınız fındıkları parcalara bolup cukulata katın her tarafı ıyıce bulansın.
Sonra kasık kasık yağlı kağıda aralıklı dızınbuzdolabında soğutun kalıplasınca kapalı bır kapta buzdolabında uzun dayanır yedıkce cıkarın afıyet olsun



Benım bu dergı merakım ne olacak bakalım gene topladım geldım dergılerı bakalım neler var.





7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım. sabah sabah gözlerim açıldı...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik canim... Ben bu ay kendimi tuttum - sadece 1 tane dergi aldim :) Evde dergileri koyacak yer kalmadi cunku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen oyle artık eskılerı verıyorum acaba dıyorum kıtap yaptırabılırmıyız ne dersın

      Sil
  3. Çukulata dediniz mi akan sular durur benim için..:)))
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  4. çukulata değil :) çikolata yazın lütfen..

    YanıtlaSil