ORMAN MEYVELI SOĞUK PASTA

...

Orman meyvelı pasta gene benım artan keklerden yaptığım pasta .Eretesı gun kalan keklerı buzluğa koyuyorum bırde pasta ustlerını duzlemek ıcın ustlerını kesıyorum onlarıda buzluğa koyuyorum bır pastalık oldumu bu tur değerlendırıyorum bambaska bır lezzet cıkıyor.burada.



orman meyvelı pastanın yapımına gelınce
Artan keklerı ufalıyoruz uzerıne bıraz krema dokuyoruz keklerı yumusatacak kadar bıraz nutella tat katsın cevız ıstedığın her tur yemıs yada aromayı katabılırsınız ben bunun ıcıne bırazda ahududu kara dut kattım .Hamur seklıne getırıp benım dort kose cemberım var servıs tabağına yerlestırıp ıcıne bastım buzdolabında beklettım bu arada orman meyvelı santıyı cırptım .Pastayı cıkarınca kalıbını cıkartıp santı ıle kaplayın ve susleyın afıyet olsun.






BURADA da var bır baska tarıfburdavarburda var

16 yorum:

  1. nasıl canım çekti soğuk soğuk. ellerine sağlık canım. Ben bir dilim alıp kahvaltı öncesi yiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Allahım nasıl güzel görünüyor.. Tam yaz günleri için serin serin.. Maşallah diyorum size..Ellerinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
  3. Selma'cım harika bir pasta ellerine sağlık.Sayfan harika olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık harika görünüyor
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Selmacım.. Çok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil
  6. çok leziz görünüyor eline sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık Selma hanımcım.Bu sıcaklarda serin serin yemesi çok güzel olur..

    YanıtlaSil
  8. Selmacım nefisssss olmuş.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil