Limonlu Sütlac

...

Technorati Etiketleri:
sütlac

Limonlu sütlac yemesı cok ferah helede bıraz dolapta dınlenıp soğuduysa ee öylese buyrun.


Limonlu sütlacın tarifi

1  su bardağından bir parmak az pirinç
1  su bardağı şeker
8 su bardağı su bardağı süt
1 su bardağı su

Liımonlu sütlacın yapılışı
Bir tencerenin içine su ve pirinci koyun ve pirinçler yumuşayana kadar pişirin.Piştıkten sonra tencerenin içine süt ve toz şekeri koyup kaynatın ve hepsini birlikteıyıce pişene kadar karıştırın.

Son olarak vanilyayı ve rendelenmiş limon kabuğunu tencereye dökün ve karıştırıp 2-3 saat soğuyan limonlu sütlacı servis edebilirisniz. Afiyet olsun


22 yorum:

  1. Kendilerini çokkkkk severim. Üniversiteden kopup geldiğimde annemin dolabında muhakkak hazır bulunurdu.Akdenizli olduğum içindir sanırım limonlu her şeyi çok severim.Ellerinize sağlık...Şimdi dolapta olsa da yesek:(((.Bu arada peçeteniz çok şeker Selma Hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tsk ayfer hn ben sıın profılınıze gıremedım error verıyor

      Sil
  2. Ellerine sağlık.. Çok lezzetli görünüyor..:))

    YanıtlaSil
  3. Selmacığım ellerine sağlık yine süper yapmışsın. Ama ben cuplara da bayıldım. İnan çok şık şeyler buluyorsun. Güzel günlerde kullan inşallah canım..:))

    YanıtlaSil
  4. Yine süper tarif süper sunum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Sutlaci pek sevmem ama limonlu harika gorunuyor... Mutlaka deneyecegim canim... Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  6. Ay ben de arada böyle yaparım.Portakallıda yaparım.Çok severim.Ama bunları kendime özel yaparım.Eşim pek istemiyor.Tadını değiştirme ben sadece süt tadı almak istiyorum diyor.Ellerine sağlık soğuk soğuk nefis olur.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. hımm limon aromasıda harika tat ermiştir canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. güzeeel zati severdim şimdi ballı börek oldu off yaaa yememem lazım yaaa

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım limon nasılda farklı bir lezzet katmıştır...
    Sütlaç sevmeyen varmı bilmem ama kendileriyle aram çok iyiydir...
    Afiyetler Olsun canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  11. Soğuk soğuk ne güzel olur, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil