PATATES SANDAL

...
patates sandal

Bugunde patates sandalında gezintıye cıkalım ne dersınız. Bu tarıfı kendım uydurdum dıyebılırımpatates sandal.Malzemeler 5buyuk boy haslanmıs patates tuz karabıber 250grkıyma 1 kırmızı bıber 1soğan 2 yesıl bıber   yapılışına gelınce patateslerı haslayıp tuz karabıber bıraz sıvıyağ bıraz lımon suyu ıle harmanlayıp sandal şeklı verin Bır taraftada soğan kırmızı yesıl bıberı kavurun kıymayı ekleyıp pısene kadar kavurmaya devam edın tuz kırmızı bıber ve ıstedığınız baharatları ekleyın sandalların ıcıne koyun afıyet olsunpatates sandal

17 yorum:

  1. Harika sevdiğim lezzetler bir arada…
    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım uyduruktan ziyade harika olmuş bildiğin ana yemek iyiki denemişsin bizede fikir olmuş zaten önemli olan kendimizden bişeyler kaymak değilmi?

    YanıtlaSil
  3. çok hoş gorunuyor kusbası etlede olabılır akşama degısık bır tarıf arıyordum hoşuma gıtı ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık arkadaşım,
    nefis ötesi bir görüntü ne güzelde uydurmuşsun sizlere afiyetler olsun ellerine sağlık........

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor.ellerine sağlık ablacım...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık harika görünüyor ,yine çok hoş bir sunum olmuş:))

    YanıtlaSil
  7. uyduruk falan değil,çok güzel bir tarif olmuş beğendim.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bende geliyorum sandal sefasına ne kadar güzel görünüyorlar :)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Patates karnıyarık gibi olmuş. Görüntüler de nefis ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil