TALAŞ BOREĞİ

...
talaş boregi

Bu na yalancı talaş böreğide dıyebiliriz cünkü yufkadan yaptım cok kabaran bır börek cıtır cıtır bır kere deneyin derım.

talaş boregi

beyazın üzerinde de belli olmamış amaneyse.1 yufkadan 4 börek cıkıyor ona gore yaparsınız ben 3yufkadan yaptım bunun ıcınde yarım paket tereyağ eritin ıcıne 1cay bardağı su ekleyın ıyıce karıştırın bu sosu olacakSürerken hem yağı hemsuyu gelsın cunkı bek bırbırne gecmıyor bu püf noktasıdır .1 yufkayı  serıyoruz uzerıne bu sostan suruyoruz her tarafına resı yukarıdakı resımdekı gıbı uclarını karşılıklı ortada buluşturuyoruz gene kuru yere sostan sur.Sonra obur uclarıda ortada buluşturuyoruz tekrar sos bır kare olmus oluyor.talaş boregi

bu resımdekı gıbı

talaş boregi

sonra yukarıdakı gıbı kesıp4 parca elde etmiş oluyoruz

talaş boregi

Sonra ıc harc koyup bohca gıbı kapatıp ek yerı alta gelecek gıbı tepsıye koyun yumurta sarısı surup 180 derecede pişirın ben kıymalı bır harc hazırlamıştım ama her turlu harctan olur hangısını ıstersenız onu yapın afıyet olsun.

talaş boregi

28 yorum:

  1. Canım çok güzel görünüyor bu saatte canım çekti valla ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Çok severim, harika kabarmış, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Oy ellerine sağlık canım... yine döktürmüştün...
    Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. nefis görünüyor, tereyağlı olması da lezzetini katmerlemiştir :)
    ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  7. Süper görünüyor. Selmacığım birşeyi anlamadım. yani iki kat yufkadan mı bir börek oluyor. Onu bir daha söyler misin..
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ozlem tek katı katlanıyor 4 ucu ortada bırlestır sonra 4 e kes ıc harc koy her bırıne bohca gıbı katla resımler beyaz cıkmıs bellı olmuyor pek tsk

      Sil
  8. Böreğiniz nefis olmuş. Elinize sağlık. Bana da beklerim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  9. harika kabarmış ama milföy zannettim :)
    yarım paket derken teremyağımı kullandın 125 grammı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gulsah 125 gr ıster teryağ ıster margarın kullanabılırsın tsk

      Sil
  10. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım nefıs bır börek olmuş elllerıne sağlık...sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık selmacım,Eminim buda diğer böreklerin kadar lezzetli olmuştur :)

    YanıtlaSil
  12. Selma ablacım.nefis valla.Süpersin.özellikle istanbuldayken böyle hazırlayıp dondurucuya atardım. e tabi o zaman Hale de küçük.Benim için pratiklik hat safhada :)Şimdi burda başka işlerle uğraşmaktan ona fırsatım olmadı hiç ama senin sayende tekrardan hatırıma geldi.Arada sebzeli de yapardım.Kabak, havuç ve soğanlı bir harç.Onu da denemeni tavsiye ederim.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bunlar kurtarıcı tr dondunmu gene yaparsın masallah sen zaten coook hamaratsın

      Sil
  13. Nefis görünüyor ellerine sağlık çook severiiim :)

    YanıtlaSil
  14. Cok cok severim eline saglik olsun...:-)

    YanıtlaSil