NAR RECELİ

...
nar receli

Bu tarifi umut spetım de gorup yaptım guzel bır recel oldu tatlı ekşımsı tadı değışık tabı bıldığımız receller gıbı cok tatlı değıl ama ben beğendım burdanda tarıf ıcın tsk umut sepeti.

nar receli

Tarıfıde kolay

    3 su bardağı taze sıkılmıs nar suyu
    3su bardağı şeker
    1 su bardağı ayıklanmıs nar
    yapılışi
    Nar suyu ve şekeri  geniş bir tencereye alın ve kaynatın.Şeker eriyince kısık ateşte,yarım saat kadar kaynatın ve oluşan köpükleri kaşık yardımıyla alın.Fala kaynatmayın acımsı tadı olur .koyu kıvamlı bır recel olmuyor zaten bıraz sulu kıvamda oluyor Nar tanelerini de ekleyin ve  20 dakika kadar daha kısık ateşte kaynatın.  Soğuyan reçeli kavanozlara koyup sıkıca kapatın ve afiyetle olsun
    nar receli

20 yorum:

  1. eminim nar reçelide öledir.

    YanıtlaSil
  2. Daha önce nar reçelini denemedim.yapacağım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nar reçelini ilk kez gördüm,en kısa zamanda deniycem.Sunumda çok şık selmacım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl güzel bir sunum herşeyden önce. Zaten tüm resimlerine ve resimleme tekniğine bayılıyorum. Eminim çok güzel olmuştur nar reçeli de..Ellerine sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  5. DENEMEDİM AMA GÖRÜNTÜYE BAYILDIM CANIM.HARİKA OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  6. Vişneden sonra, en dominant renk:)) Şu nar güzel meyve, boşuna cennet meyvesi demiyorlar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten kırmızısı farklı oluyor tsk nilgun

      Sil
  7. Renge bakar mısın harika görünüyor ,ellerine sağlık nardan reçel hiç düşünmemiştim çok güzel bir fikir en kısa zamanda deniycem :)

    YanıtlaSil
  8. görüntü çok güzel acaba çekirdekleri yerken sıkıntı yaratmıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e tabı bıraz yerken cıtır cıtır oluyor ama tsk sıbel hn

      Sil
  9. çok güzel görünüyor Selma ablacım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. bbenimde ilgimi çekmişti..Narı çok seven biri olarak, bu reçel çok ilgimi çekti, mevsim geçmeden tadımlık yapabilirim umarım;) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil