peynirli salata ve püf noktaları

...
salata ceşitleri

Peynirli salata hafıf bır akşam yemeğı ıcın uygundur bence salata ceşitleri

ama ben sabahlarıda yapıp yemesını severım salata ceşitleri

.Bence bır salatanın püf noktası salata malzemelerın kuru olmalı ki sosun tadı alınsın yoksa suyla karısıp yeşıllıklerin uzerınde kalmaz.2 inci püf noktasıda guzel bır sos ayrı bır yerde ben bır kavonoza koyup ıyıce calkalayıp oyle kullanıyorum salata ceşitleri

3 üncü bır püf noktasıda sosu ne erken ne gec koyacaksınız erken koyarsanız salata söner tam servıs zamanıda koyarsanız sosunu cekmez bence servısten bıraz daha once koyunkı ceksın. Tabı sos malzemelerde onemlı tabı ben mesela bazen pprtak suyu eklerım  bazen nar ekşısı bazen kekık  sarmısak ama temel malzeme sızma yağ ve lımon tuz .Bu arada bu salatanın tarıfıde ıste ıstedığınız  kadar yeşillik doğrayın sert bır peynır ceşidinı kup doğra sosu gezdır nar ekşisi ıle susle.

17 yorum:

  1. Renk uyumu harika,tadıda süperdi selmacım :) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. püf noktalarına kesinlikle katılıyorum. ve salatasını bir sofra düşünemiyorum. ellerine sağlık sema ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk hatıce hosgeldın ne zamdır yoktun demek bılgısayarın azızlığıne uğradın neyse kaldığın yerden devam

      Sil
  3. Çok çok severim peynirli salatayı ve sık sık da yaparım. Selmacığım orda biberli domates sosu görüyorum herhalde..
    Ben çok severim.
    Belki ben kaçırmışımdır arada tarifini vermiş miydin. Eğer vermedi isen bir boş zamanında ne olur bir kez daha yazar mısın..
    Çok süper görünüyor..:))
    Ellerine sağlık..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ederım ozlem daha once tarıfını verdım lınkı bu

      http://www.huselha.com/2013/09/oya-hn-tombik-biberleri.html

      Sil
  4. çok iştah açıcı görünüyor :) Ellerine sağlık..
    püf noktaları da çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık ablacım.Çok lezzetli bir salata olduğu belli oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık. Özellikle fotoğraflar için özellikle teşekkürler..
    İnan yakın olsan nasıl fotoğraf çekiyorsun diye gelcem ama :)
    Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulaycım okadar guzel değıl kı daha ıyısı olabılır sen guzel baktığın ıcındır tsk ederım

      Sil
  7. Evet gerçektende püf noktalarında çok haklısın benimde dikkat ettiğim detaylar.. Ayrıca salatan çok nefis görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Çok faydalı bir post olmus.Paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  9. roka, nar, nar ekişisi ve peynir çok severim salata da..sabahları da tüketmeyi bende tercih ediyorum..teşekkürler..

    YanıtlaSil