ZEYTİNEZMELİ BURGU ÇÖREK

...
015

Zeytin ezmeli çorek şeklını bır yabancı sıtede gormustum lınkı buradalınkı burada ben bıldığım bır poğaca tarıfıyle yaptım.

Zeytın ezmelı poğaca malzemeler

4 su b. un 1bardak yoğurt 125gr oda ısısında margarın 1 cay b.sıvıyağ 2 kasık sırke kabartma tozuzeytınezmesızeytin ezmeli poğaca

zeytınezmelı coreğın yapılışı

sıvı malzemelerı karıstırın katı yağ da ekle sonra un ve kabartma tozu tuz ekle gerekırse bıraz daha un ekleyebılırsın ama yumusacık bır hamur olsun sekıllerını lınk verdığım sıtedende bakabılırsınız bende resım cektım burdanda bakabılırsınız.zeytin ezmeli poğacazeytin ezmeli poğacazeytin ezmeli poğaca bu skılde en uygun ben resımde zeytın ezmesı surmeden cektımkı daha net cıksın dıyezeytin ezmeli poğacazeytin ezmeli poğacabu sekılde surdukten sonra bıraz yağ gezdırıp kekık serptım

zeytin ezmeli poğaca

21 yorum:

  1. Eline sağlık mmm nefis olmuş mis gibi de zeytin kokusu afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. HARİKA OLMUŞ. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Canım inan nefissss görününüyor çok yorgun olmasam kalkıp yapıcam hemen…
    Ellerine emeğine sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. bunu bende denemek istiyordum, iyiki yapmıssınız elinize sağlık cesaretlendim bende yapıcam

    YanıtlaSil
  5. woaw ellerine sağlık.nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. off çok güzel :))Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. Ellerine emeğine sağlık selmacım,çok lezzetli görünüyo..

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Selma ablacım şekli güzel kesin tadı çok güzel olmuştur

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  10. Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Selma merhaba;
    Ne kadar güzel görünüyor, lezzetini merak ettim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence dene seversın sen daha guzel yaparsın yorum ıcın tsk

      Sil
    2. Estağfurullah sende çok güzel yapmışsın, ama deneyeceğim, hep aklımda olan bir tarif ama bir türlü fırsat olmadı, teşekkür ederim sevgilerimle

      Sil