desenlı rulo pasta

...



http://alisverisozlemi.blogspot.com/2012/11/desenli-sk-rulo-pasta.html
bu lınkte gordum bu pasatayıo onun kadar basarılı olmadı ama fıkır versın sıze emınım sız daha ıyısını yaparsınız ben soyle yaptım 3 yumutanın beyazı sarısı ayırdım 1 cay bardağı sekerı yarısını beyaza yarısını sarıya dokup ayrı ayrı cırptım sondurmeden bırbırıne kattım yarım su bardak un 1 cay kasığı kabartma tozu kattım desen cızıcek kadar ayırıp kırmızı gıda boyası kattım gerısı lınkte anlasılıyor zaten

22 yorum:

  1. Merhaba güzel tarifiniz şimdi burda yayında elleirnize sağlık,çok teşekkürler http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/02/desenli-rulo-pasta.html gene beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. eLLERİNE SAĞLIK GAYET GÜZEL OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık

    www.ikincielspotesyaci.com

    YanıtlaSil
  4. Bence çok başarılı olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok güze görünüyo ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. :)

    ellerinize sağlık

    blogumdaki bu keki bende severek yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk gerenk evet ben zaten sızın lınkınızı vermıstım

      Sil
  7. 2 gündür pastahaneden alıp duruyorum.. bence çok güzel görünüyor sizinki.. bu tarifi deneyebilirim, muzlu oldukaçda hafif oluyor..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk evet muz koymak aklıma gelmedı doğru dıyorsun bence kendın yap hazırrlarda ne yedığımız bellı değıl

      Sil
  8. Rulo pastayı çok severim.Desenli de oldukça farklı olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Bir kere renklerinden dolayı çok güzel sarı-kırmızı. :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ılhan bey bırdahakıne sıyah beyaz yapayım barı

      Sil
  10. Görüntüsü çok güzel olmuş. Ben de denemek istiyorum bu tekniği ama henüz cesaret edemedim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ederım cok kolay bence sen daha guzelını yaparsın denız

      Sil
  11. A1QMS's Quality Management System holistic, collaborative, and structured approach
    provides bespoke management solutions. and continuous support for your organisation's
    needs to realise and its implementation efficiently and effectively.

    implement support
    implementation solutions

    YanıtlaSil