Peynırlı profıterol topları

...


Profiterolun tuzlusu dıyebılırız buna.

malzemeler
Hamur ıcın
1su b. su
125gr margarin
1.5 s.b un
bır tutam tuz
3 yumurta

İc malzeme

3 c.k. labne peynır
dereotu
cevız

Hamur ıcın su ve margarını bır tencerede kaynat.
Topaklanmaması ıcın sureklı ve hızlı bır sekılde karıstırarak unu üzerine ılave edın tuzunu ekleyın.
Hamur toparlanmaya baslayınca ocaktan alın ılınmaya bırakın.
Daha sonra yumurtaları tek tek yedırerek karıstırın.
Hazırladığınız hamurdan kasık yardımı ıle kucuk topları yağlanmıs tepsıye dızın.
180 derece pısırın soğuyana kadar fırındancıkartmayın.Sonra ortadan kesıp ıc harc yerlestırın.


32 yorum:

  1. ellerine sağlık.süper olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel olmuşlar. Çok iyi fikir verdin bana. İnşallah çocuklara deneyeceğim. Acuka ile peynirler , patatesli değişik değişk yapıp hafat sonu kahvaltısına iyi olur . Ben proftrolde yamadım denemiş olurum hemde.Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk nursavin evet değışık ıclerlede hazırlanabılır

      Sil
  3. Ben tatlısını yapamadım sen tuzlusunu yapıp yakistirmisin cnm, güzel bir atistirmalik:)
    Eline saglık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk serap bence hem tatlısı hem tuzluyu dene seveceksın

      Sil
  4. Ellerine sağlık. Bir yemek dergisinde görmüştüm bunları..Seninde onayını almış bir lezzeti denemek daha güzel olacak.. Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen oyacım bende sofra dergısınden yapyım aboneyım dergıye her ay gelıyor

      Sil
  5. Cok guzel Olmuslar canim degisik bir alternatif senin elindende cikinca denemek farz oldu:) ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor
    Ellerinize sağlık
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık değişik ve güzel olmuşlar.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. nefisss nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller elinize sağlık izlemeye aldım sizi sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Selma'cım iadeyi ziyarete geldim ellerine sağlık nefis olmuş toplar:))
    Her zaman beklerim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım bu tarife ben.Kahvaltılık güzel bir alternatif
    Ellerine sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. canım ziyeretin ve yorumun için teşkkk ederim.kedidilleri ıslatılmıyor.zaten parçalandığı için muhallebiyle yumuşuyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet muhallabı ıslatır tsk mutfağa buyrun

      Sil
  13. notumu aldım, fırsat bulur bulmaz deneyeceğim, çok güzel bir tarif fikir harika ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Çok şirin,çok lezzetli görünüyorlar.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. oo ilginç bir tarif olmuş tuzlu profiterol :)
    ellerine sağlık sunumunuda çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel, herşey illaki tatlı olmasın:))

    YanıtlaSil