Yumurta kabuğunda kek

...
 Yumurta kabuğunda kek nasıl olur dedım once ama oluyormus. Yabancı bır sıtede gormustum .Yapılısı cok basıt  ben denemek ıcın az yapmıstım.



Yapılısı şöyle yumurtaları kullanacağınız zaman tepesınden ufak bır delık acıp yumurtayı akıtın ne kadar ısteyorsanız okadar bırıktırın .Hepsini sırkelı suda bekletın mıkropları gıtsın .Bildiğiniz bır kek hamuru yapın.





Muffın kalıbına resımdkı gıbı oturtturun. İclerıne kek hamurunu paylastırın fırına verın . Cıkınca ust resımdekı gıbı ustlarden bıraz tasıyor onları kalabılırsınız bırını tam soydum bırını yarıya kadar soydum ayrı arı gorun dıye bıldığınız kek gıbı yenıyor.Artık gerısı hayal gucunuze kalmıs nası ıstenırse suslenır.

95 yorum:

  1. hayretler iççinde baktım desem cok ilginç canım ama çok espirili:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş ve değişik bir sunum olmuş...
    Ellerine sağlık...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikir..:)) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok değişik ve güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. aman allahım daha nelerg orecegız ..:D değişik

    YanıtlaSil
  6. Ne desem bilemedim çok ilginç:))Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten ilginç bir fikir:)
    Fikrine ve elne sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canim ziyaretiniz beni memnun etti cok tesekkürler .Cok degisik güzel bir fikir ellerine saglik afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk gulcan geldığın ıcın ben tsk ederım

      Sil
  9. Sevgili Selma vallahi mutfaklarda yaratıcılığın sınırları yok diyorlar çok doğru.Bayıldım bu değişik fikre ellerine sağlık canımm.Çok şık görünüyorlar afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  10. :-O
    daha neler duyucaz bakalım
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. hayal gücü sınırsız:))ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. çok ilginç :) biz yumurtayı aynı böyle boşaltırdık ama üzerne resimler yapardık derste çocuklarla,kekini hiç yapmadıık :)

    YanıtlaSil
  13. hayalk gucun sınırı yok tsk gulsen

    YanıtlaSil
  14. Çok şirin görünüyor, hem içini kullan, hem dışını:))
    Bence hiç süslemeden tabağa dizmek lazım yumurta keki:)

    YanıtlaSil
  15. ilginçmiş ama ben denemem herhalde...ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Ne tatlı görünüyorlar :))
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Oldukça değişik bir sunum olmuş.. Dememek lazım. :-) sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Selma'cım ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Bi yaşıma daha girdim :))))
    Du bakalım şu blog aleminden daha neler öğreneceğiz....
    Çok güzel fikir görüntüsü de çok hoş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsk yildız birbirimizden daha cok ogrenecegimiz seyler var

      Sil
  20. Harikasın canım :))Bayıldım fikrine..Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  21. aaa çok ilginç...
    ama iyi fikirmiş...
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  22. Bu yumurta fikrine bayıldım.Ellerinize sağlık.Ne güzel olmuşlar.Hemde değişik bir sunum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. gerçekten harika bir tarife tarifeniz için gerçekten çok teşekür ederim en kısa zamanda denicem...

    YanıtlaSil
  24. ilginç bir tarif olmuş denemek gerek eline sağlık

    YanıtlaSil
  25. ilginç! sunumu güzel olur. denemek lazım:)
    eline, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba çok yaratıcı bir tarif olmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. Eline sağlık Selmacım harika olmuş kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi inan:))

    YanıtlaSil
  28. Elinize sağlık, çok değişik olmuş, kırk yıl düşünsem yumurta kabuğunda kek aklıma gelmezdi.Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. CANIM ÇOK ENTERASAN OLMUŞ.
    ELİNE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
  30. inanamadım, nasıl güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  31. valla bravo süper olmuş çok otjinal bir fikir
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  32. SELMA'CIM BİR YAŞIMA DAHA GİRDİM
    NE KADAR İLGİNÇ
    ELLERİNE SAĞLIK TATLIM

    YanıtlaSil
  33. canım hemen zıyaretıne geldım oğlusum uyuyorken yoksa pek mumkun olmuyor bunu bende gormustum :)çok hoş olmuş bakalım daha neler gorecegız Allah ömür verirse,ellerıne sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ederım bebeklen zor tabı bu saate uyuyorsa kucuktur daha evet daha oğreneceğımız cok sey var

      Sil
  34. çok ilginç bir çalışma olmuş İşte yaratıcılık

    YanıtlaSil
  35. Selmacım ziyaretin ve duaların için teşekkür ederim. Kek fikri çok şaşırtıcı ,eline sağlık.


    YanıtlaSil
  36. Selmacığım,

    Çok yaratıcı bir fikir bu. Ellerinize sağlık.
    Ziyaretin ve sağlık dileklerin için de çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  37. Sürpriz kek.. yumurtadan ek çıktı:)
    Güzel bir düşünce, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  38. kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.Bravooo, çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  39. çok değişik bir tarifle karşıladınız beni..çok beğendim..ellerinize sağlık...kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  40. Çok enteresan gerçekten. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Çok yaratıcı gerçekten. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  42. :))))))))))))))))))))
    mutluluklarrrrrr.

    YanıtlaSil
  43. bende görmüştüm benimde çok hoşuma gitti ama denenenecek o kadar çok tareif var ki sırada beklemekte bu tarifde ellerine sağlık...öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk bırsen emınım sen daha guzelını yaparsın

      Sil
  44. Sürpriz yumurta olmuş bunlar :) Çok ilginç ama hoş bir fikirmiş..

    YanıtlaSil
  45. Hiç ortalarda görünmüyorsun şekerim nerelerdesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk busracım bılgısayarla sorunlar yasıyorum ılgın ıcın tsk ederım

      Sil
  46. Şeker Tatlar Anneler Gününe Özel Kurabiye Seti Hediye Ediyor. Çekilişimize katılımlarınızı bekliyoruz.Ayrıntı:www.sekertatlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  47. Kesinlikle çok enteresan bir tarif
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil