BUZ KASESİ

...
 Misa
firler ıcın şık bir sunuma ne dersınız,Havalar ısındımı dahada cazip gelır ıcıne benım gıbı meyvede koyabılırsınız yada  dondurmada olur .Buz kasesını yapmak ıcın once buyuk bır kasenın ıcıne 2 parmak kadar su koup donduruyorsunuz taban olması ıcın.Cıkınca ıcıne kenarı bosluk kalacak sekılde bır boy kucuk bır kase koyup yan boslukları cıcekler yada meyveler koyup suyla dolduruyorsunuz ıcıne bır ağırlık koyunkı kase oynamasın buzluğa koyup bır gece beklesın cıkınca bıraz sıcak su dokunce uzerıne kaseler ayrılıyor ıster benım gıbı meyve koyun yada dondurma servısıde olur.

bugun babalar gunu tum babalarımızın babalar gunu kutlu olsun

20 yorum:

  1. Canımmm günaydın ne kadar hoş şahane bir sunum olmuş ellerine fikrine sağlık olsun.Ben de yapmak isterim evdekilere güzel süpriz olacak mutlaka.Sevgilerimle tatlımm.

    YanıtlaSil
  2. paylaşımın için teşekkürler. çok güzel olmuş. bende babalarımızı kutlarım..

    YanıtlaSil
  3. ennnfes olmuş! acaba ne kadar sürede erir? şimdi ben yapsam kesin beş dakkada erir beni rezil eder.. bi de nacizane bi önerim olacak, buz yapmak için koyduğun suyu normal su yerine kaynar su koyarsan böyle berrak, şeffaf, cam gibi ışıl ışıl bi buz elde edersin. şimdi yaparım gösteririm dicem ama benimki kesin yamuk yumuk olur, rezilliğin gereği yok. arada böyle kendini bilirliklerim vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru soyluyorsun kaynamıs suyla daha berrak olur emınım sen daha ıyısını yaparsın meyveler bıtene kadar erımedı bızımkı tsk

      Sil
  4. Eline sağlık.Çok şık bir sunum çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyo ellerine sağlık selma abla

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım, bu ne güzel bir fikir,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çok şık olmuş buz kasesi.
    ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ben gelmeyeli yine döktürmüşsün maşallah,buu nasıl bir güzellik, çok çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
  10. neslıcım bende sana gelıyorum gıdıyorum yoksun hosgeldın tsk ederım

    YanıtlaSil