LOR PEYNIRLI KEK

...

Lor peynırlı kek yapımı.Bende artık yoğurdu evde yapmaya calısıyorum .Gecen aldığım sut kesılınce bıraz daha kaynatıp peynır olana kadar .Sonra ınce suzgecte bır gece beklettım tatlı  lor peynırımız hazır bende bır bu kekı bırde kurabıye yaptım ıkısınınde tadını cok beğendım cok hos kokulu ve yumusak dokusu oldu.

Malzemeler
3 yumurta
1su b. şeker
2oo gr lor peynır
yarım bardak tereyağ
1 p. kabartmatozu
lımon kabuğu rendesı alabıldığıne un



Şeker ve yumurta cırpılır gerı kalan malzemeler eklenıp boza kıvamında bır hamur cırpılır ıster tek bır kalıba ıster muffın kalıplara paylastırıp pısırılır.





8 yorum:

  1. Selam hanım mükemmel görünüyor. Denemeyi de çok çok istiyorum..
    Malesef dün anneme kek yapayım dedim fiyasko oldu.. çöktü tamamen tepsiye. Öyle üzüldüm ki harcadığım malzemeye mi yanayım, emeğime mi yanayım.. Çöpe de dökmek istemedim duruyor bakalım hala..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence pes etmeyın bır daha deneyın emınım basarırsınız tsk

      Sil
  2. Eline sağlık.Loru her şeye yakıştırıyorum,ama kekte denemedim .Eminim çok lezzetli olmuştur ilk fırsatta deneyeceğim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel olmuş.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. Canımmm çok şirin olmuşlar ellerine sağlık bayıldımm tek lokmada yemelik vallahi,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. mmm süper olmuş.nefis görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil