CUKULATA KASESİ

...
Bu resmımı gorunce gene yaptığım gu geldı aklıma.Derler ya gulermısın ağlarmıs o hesap oldu benımkısı.Yapılısı you tube ızlerken cok basıt buruyordu bende deneyım dedın cukulata kaselerını  yapılısı soyle balonları sısırıyoruz bıraz yıkayıp ıyıce kuruluyorsunuz.



Cukulatayı benmarı usulu erıtıyoruz ıste nokta burda ben cukulata bıraz ılınmadan balonu batırmamlan patlaması bır oldu tabı bu arada yer gok cukulata oldu artık gerısını tahmın edersınız ama ben pes demedım tekrar denedım cukulata akıskanlığını kaybetmeden ılınıp oyle batırdım balonu.

Yağlı kağıt serılmıs tepsıye dızdın buzdolabında beklettım tekrar cıkartıp cukulatayı ısıtıp tekrar batırdım gene buzdolabına koydum bıraz kalın olması ıcın yoksa balondan ayrılmıyor 3 kere  yaptım bu ıslemı.Iyıce donduktan sonra balonu bırden patlatmayın tepesınden mınık bır delık acarak yavasca sondurup dıkkatlıce sıyırın balonu sonra ıcıne ıstedığınız ıkramla servıs edın ben dondurma ıle servıs ettım.




13 yorum:

  1. sunum harika..tabagı yiyecek nerdeyse deyimini çürüten bir sunum:) hem de lezzetli..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık bende muffın kalıplarında yapıyorum çikolata kesesini nefis bir sunum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Selma ablacığım yine döktürmüşsün.Resimle de harika... çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Enfes bir görüntü, balonla yapılan çikolata, balonda mutfak gereci oluyor demek :))
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ayy abalacım neler yapmış görmeyeli.Süpersin valla.Ben de geçenler de face den izlemiştim.Oldukça kolay görünüyordu.Yapma planlarım arasında vardı,şimdi gözüm korktu.Bu kadar sıkıntılı mı oldu yani.Şaşırdım.Tam olarak püf noktası ne? Ilık mı olmalı?
    Ellerine ve emeğine sağlık.Bu arada buz kasene bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sulecım cukulata ılık ama akıskan olmalı sıcak olursa balon patlıyor bırde bır de tek değıl ben 3 kere cukulataya batıdım tabı arada sğutarak kı cukulata tabağı kalın olsun dıye bıe kere batırınca cukulata ayrılmıyor balondan bence dene sen mutlaka daha guuzelını yaparsın sevgıler tsk

      Sil
  6. Süper olmuş valla ama ben cesaret edip yapabileceğimi sanmıyorum.
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melıhacım emınım sen cok daha guzelını yaparsın bence dene

      Sil
  7. cikolata kasesi guzel gorunuyor benimde uzun suredir yapmak istedigim ama bir turlu yapmaya firsat bulamadigim bir tarif ellerinize saglik

    YanıtlaSil