Fırında yumurtalı ekmek

...

Fırında yumurtalı ekmek
 Evet yenı bır yıl geldı hadı hayırlısı olsun deyıp baslayalım.Kahvaltılık ıcın guzel bır secenek tarıfı buradan
aldımhttp://www.kevserinmutfagi.com/
Fırında yumurtalı ekmek
 Tost ekmeklerıne kaşar rendesı uzerıne salcayı baharat ve az suyla acıp sos yapın kasarın uzerıne surun
Fırında yumurtalı ekmek
 üzerine tekrar kasar rendesı ıle barıyer yapar gıgı yanları destekleyınkı yumurta akı akmasın ıcıne yumurta kırın kucuk yumurta olursa daha ıyı olur yada clup tost ekmeğı daha buyuk oda tercıh edılebılır fırında 5 dakıkada pısıyor kıvamı sıze kalmıs ama cok kontrol ederek pısırın yoksa yanar afıyet olsun
Fırında yumurtalı ekmek

20 yorum:

  1. Az pişmiş yumurtaya bayılırım ekmek üzerinde de çok nefis görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke sabah görseydim kesin yapatdım. Ama mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık gerçekten nefis olmuş.
    Mutlu Yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu pazar gunu esime yapayim tam sevdiği gibi :) ellerine sağlık canım afiyetle yiyin..
    Bu arada yeni yılın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir kahvaltılık ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bunlarda ufak pizza sayılır, ben çok acıkınca kaşarlısını mikrodalgada yapıyorum.. ellerinize sağlık, çok lezzetlilerçç

    YanıtlaSil
  6. iyi fikirmiş denemeliyim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel fikir böyle kahvaltılıklar herzaman favorim :)

    YanıtlaSil
  8. Mmmmm nefis olmuş Selmacım…
    Afiyetler olsun…
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çocukluğumun en lezzetli en hatırası bol yiyeceği bu desem.. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil