Mercimekli Bulgur Pilavı

...
Mercimekli Bulgur Pilavı
 Mercımeklı bulgur pılavını yapmayan varmıdır acaba ben yaptım nasılmı şöyleki




Mercimekli Bulgur Pilavı
 malzemeler
2 su bardağı bulgur
1 su bardağı yeşil mercimek
1 yemek kaşığı tereyağı
tuz ve sıvı yağ 
Mercimekli Bulgur Pilavı
yapılışı
Yeşil mercimeği yıkayıp haşlıyoruz
Sıvı yağda yıkanmış bulguru iyice kavuruyoruz
Haşlanan mercimeklerin suyunu süzüp bulgura ekleyip tekrar karıştırıp,tuzunu ekliyoruz
Üzerine çıkana kadar su ekleyip pişiriyoruz
Suyunu iyice çektikten sonra karıştırıp tereyağını üzerine koyup demlenmeye bırakıyoruz
Afiyet olsun
.

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım. sevilmez , yenmezmi bu :)

    YanıtlaSil
  2. bizim oralarda (doğuda) çok yapılır bende çok severim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende hataylı esımden oğrendım tsk aemı gelın

      Sil
  3. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım elllerıne sağlık..güzel bır yıl dılıyorum....sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım şık bir sunum olmuş sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. on mis mis.Ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
  6. ikisi birbirine çok yakışır, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Eline saglik. Cok guzel gozukuyor. Bizde de sikca yapilir. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  8. Çok ama çok sevdiğim bir plavdır ellerinize saglık.Akşam için yapsammı acaba ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk fatma sız cok daha guzellerını yaparsınız

      Sil